کد خبر : 1691921 | 06 تیر 1399 ساعت 14:35 | 19.1K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی تونسی انتقال به ایران را رد کرد؛

انصاری‌فرد- پرسپولیس فقط با مجوز السیلیه

شایعه بازگشت مهاجم ایرانی السیلیه به پرسپولیس طی ۲۴ ساعت اخیر مطرح شده، اما این انتقال تنها با توافق این دو طرف کافی نیست.

 انصاری‌فرد- پرسپولیس فقط با مجوز السیلیه

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته رسانه قطری الکاس خبر داد که باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب کریم انصاری‌فرد از السیلیه است و توافقی هم بین این بازیکن و طرف ایرانی صورت گرفته، اما امروز سرمربی تیم قطری به این موضوع واکنش نشان داد و هرگونه توافق را رد کرد.

 

انصاری‌فرد در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته در حالی از ناتینگهام فارست انگلیس راهی السیلیه شد و قراردادی دو ساله با باشگاه قطری امضاء کرد که شروع خوبی در این تیم داشت ولی در دیدارهای اخیرشان فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورد و دور از ترکیب تیمش بود تا آمار گل‌های او نیز افزایش پیدا کند.

 

تا پیش از تعطیلی رقابت‌های لیگ ستارگان قطر بخاطر شیوع ویروس کرونا و تا پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها، انصاری‌فرد در ۱۵ مسابقه برای السیلیه به میدان رفت که موفق شد ۶ گل به ثمر رساند و بهترین گلزن تیمش باشد ولی در پنج بازی پیاپی تعداد این گل‌ها  بهبود پیدا نکرد.

 

 

1462944

 

 

انصاری‌فرد پس از گلزنی مقابل الخور در هفته دوازدهم لیگ ستارگان، در یک دیدار لیگ قهرمانان برابر شهرخودرو ایران و در دو دیدار لیگ با الاهلی و السد حضور کامل داشت که نتوانست گلزنی کند که این اتفاق موجب شد تا پس از آن یک هفته دور از فهرست قرار بگیرد و یک بازی هم نیمکت‌نشین شود.

 

انصاری‌فرد در آخرین مسابقه‌ی السیلیه قطر قبل از تعطیلات لیگ ستارگان، از دقیقه ۵۶ مقابل الدحیل به میدان رفت و فرصت دوباره‌ای برای بازی به دست آورد، اما وقفه مسابقات اجازه نداد شرایط او پایدار بماند.

 

با توجه به شرایط انصاری‌فرد در السیلیه، شایعاتی مطرح شده بود که او با وجود باقی ماندن یک ساله قراردادش با این باشگاه، احتمالا در پایان فصل راهی تیم دیگری می‌شود، اما در حالی که این موضوع از روز گذشته شکل جدی‌تری به خود گرفته، سرمربی السیلیه انتقال او را تکذیب کرده است.

 

سامی الطرابلسی در گفت‌وگو با روزنامه الشرق در خصوص خبر منتشر شده در الکاس پیرامون انتقال کریم انصاری‌فرد به باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: «فکر نمی‌کنم موضوع مطرح شده درست باشد و این بازیکن به باشگاه دیگری انتقال پیدا کند چراکه باید به کارش در السیلیه ادامه دهد.»

 

این سرمربی تونسی در ادامه تاکید کرد: «انصاری‌فرد در السیلیه خواهد ماند چراکه او یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد و اگر می‌خواهد به تیم دیگری برود، تصمیم‌گیری برعهده باشگاه است، نه شخص بازیکن چراکه قرارداد آنها تا پایان فصل آینده اعتبار دارد.»

 

انصاری‌فرد که در فصل ۹۲-۹۱ برای پرسپولیس به میدان رفت، بی‌تمایل برای بازگشت به جمع سرخ‌پوشان نیست و امیدوار است با رضایت باشگاه السیلیه بتواند پس از ۶ سال دوباره به ایران برگردد و برای تیم محبوب‌اش به میدان برود.

دیدگاه‌ها