کد خبر : 1692001 | 06 تیر 1399 ساعت 20:44 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: می خواهم زنده بمانم، با کسی مقایسه ام نکنید!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد هدف آنها استمرار این روند موفقیت آمیز در آینده است.

کلوپ: می خواهم زنده بمانم، با کسی مقایسه ام نکنید!


به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شکست دیشب منجسترسیتی مقابل چلسی، لیورپول بعد از سه دهه و برای اولین بار موفق شد به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست یابد. یورگن کلوپ امروز در مصاحبه ای مدعی شد درگیر آمار و ارقام نیست و لزومی نمی بیند با چهره های سرشناس باشگاه لیورپول مقایسه شود.

 

یورگن کلوپ به خبرنگاران گفت: "من می خواهم 30 یا 40 سال دیگر زندگی کنم و به آمار و ارقام علاقه ای ندارم، من نمی خواهم خود را درگیر مسائلی از این دست بکنم. من سرمربی این تیم هستم و حالا ما قهرمان لیگ شده ایم، پس امیدوارم مردم بهترین تصور ممکن را داشته باشند. من نسبت به شرایط بسیار مثبت هستم، اما لازم نیست مرا با این چهره های نمادین مقایسه کنید.

 

1503516

 

دیگر تاریخ روی دوش ما سنگینی نمی کند. اکنون تاریخ پیشینه شگفت انگیز ما بر اساس آنچه انجام داده ایم است. وقتی وارد لیورپول شدم، ما باید می گفتیم دیگر ما را با کسی مقایسه نکنید، با این افراد شگفت انگیز و فوق العاده که برای این باشگاه بازی می کردند و در گذشته همه چیز را برای لیورپول کسب می کردند. ما نمی توانیم چنین کاری بکنیم و جهان تغییر کرده است.

 

هواداران باید ما این فرصت را به ما می دادند تا راه مان را پیدا کنیم. این تنها در این شرایطی ممکن بود، زیرا هیچ کس صبر و شکیبایی در کنار ما را از دست نداد. مربیگری در فوتبال یک شغل خوب اما دشوار است، زیرا ما واقعا نمی توانیم زمان بخواهیم.

 

ما باید سریعا به موفقیت برسیم، مردم باید مراحلی را که ما طی می کنیم را ببینند، این اتفاق رخ داد زیرا آنها چنین تصمیمی گرفتند. بنابراین رقم خوردن این داستان ممکن شد. ما در شرایط خوبی هستیم، تیمی جوان داریم و هنوز هم به دنبال اهداف جدیدی هستیم. این مقصد نهایی نیست. شرایط مثل فینال لیگ قهرمانان سال گذشته است.  شما باید ادامه دهید و این همان کاری است که ما حالا انجام خواهیم داد."

دیدگاه‌ها