کد خبر : 1692027 | 06 تیر 1399 ساعت 23:15 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

داوری بهتر بود، با اختلاف بیشتر می‌بردیم؛

افضل: شاگردم که سرمربی شده، معرفت ندارد!

سرمربی مس سونگون به انتقاد از رفتارهای همتای خود در گیتی‌پسند پرداخت.

افضل: شاگردم که سرمربی شده، معرفت ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا افضل پس از برتری مس سونگون مقابل گیتی‌پسند و قهرمانی در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که توانستیم جواب زحمات و حمایت‌های مردم خوب آذربایجان و باشگاه مس را بدهیم. همه اعضای تیم زحمت کشیدند و جا دارد از بازیکنان که در این مدت من را تحمل کردند، تشکر کنم. با تلاش بازیکنان توانستیم به قهرمانی در لیگ برتر فوتسال برسیم.

 

او درباره حواشی پایان این بازی ابراز کرد: سرمربی گیتی‌پسند ۱۰ سال دستیار خود بنده بود ولی در جریان مسابقه توهین‌های زیادی به من کرد. زمانی که من به رختکن رفتم، هیچ صحبتی با او انجام ندادم، اما فقط گفتم بد نیست که آدم معرفت داشته باشد ولی آنها آمدند و در رسانه‌ها صحبت‌هایی انجام دادند که من به آنها توهین کردم.

سرمربی اصفهانی مس سونگون ورزقان تاکید کرد: من اصلا به باشگاه گیتی‌پسند هیچ توهینی نکردم و بحث من سرمربی گیتی‌پسند بود که گفتم باید کمی معرفت داشته باشد.

 

افضل درباره خالی بودن سالن پورشریفی تبریز در بازی فینال لیگ برتر فوتسال گفت: در روزهایی که تماشاگران باید از ما حمایت می‌کردند، پشتیبان ما بودند ولی متاسفانه بخاطر شیوع کرونا امروز آنها را در کنارمان نداشتیم؛ مطمئن باشید اگر کرونا وجود نداشت، امروز سالن پورشریفی مملوء از جمعیت بود و راحت‌تر و با اختلاف گل بیشتر می‌توانستیم گیتی‌پسند را شکست دهیم.

 

او در خصوص انتقادات زیاد دو تیم نسبت به داوران دیدار فینال عنوان کرد: اگر داوری در بازی امروز قضاوت بهتری انجام می‌داد، با اختلاف بالاتری مقابل گیتی‌پسند به برتری می‌رسیدیم.

دیدگاه‌ها