کد خبر : 1692085 | 07 تیر 1399 ساعت 11:40 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

هالند: گلی که به PSG زدم بهترین گل فوتبالم بود

ارلینگ هالند پدیده جوان نروژی بوروسیا دورتموند می‌گوید گلی که امسال در مقابل پاری سن ژرمن به ثمر رساند و باعث پیروزی دورتموند شد بهترین گل دوران فوتبالی‌اش بوده است.

هالند: گلی که به PSG زدم بهترین گل فوتبالم بود

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، پدیده جوان و گلزن نروژی بوروسیا دورتموند در فصل جاری به خصوص از زمان پیوستن به دورتموند بسیار درخشان ظاهر شده و حالا یکی از آینده‌دارترین جوانان دنیای فوتبال به حساب می‌آید. هالند در یک مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره زیباترین گلی که به ثمر رسانده گل پیروزی‌بخش تیمش در مقابل پاری سن ژرمن را به عنوان بهترین گل دوران فوتبالی خود انتخاب کرد.

 

هالند بعد از ملحق شدن به دورتموند اولین دیدار خود برای این تیم در چمپیونزلیگ را در بازی رفت دورتموند- PSG انجام داد. بازی‌ای که در خانه دورتموند برگزار شد و با دو گل هالند 2-1 به سود زردپوشان به پایان رسید.

 

1506239

 

هالند در دقیقه 69 گل اول بازی و تیمش را به ثمر رساند ولی نیمار شش دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند. در صحنه منجر به گل دوم هالند، درحالیکه جیووانی رینا او را در مقابل دروازه تیمش به دقت مراقبت می‌کرد، ستاره نروژی با دو ضرب سریع موفق شد توپ را از او عبور داده و از بیرون محوطه جریمه به گوشه بالای سمت چپ دروازه بدوزد. هالند این گل را به عنوان زیباترین گل خود انتخاب کرد. دورتموند اما در بازی برگشت در پاریس 2-0 شکست خورد تا از صعود به مرحله یک‌چهارم بازبماند.

 

1506240

 

هالند در این باره گفت:" گل دومی که در بازی رفت با PSG زدم بهترین گلی بوده که تا حالا زده‌ام. من عاشق چمپیونزلیگم. خوشحالم که بازیکنان PSG بعد از بازی برگشت، ژست مدیتیشن من را تقلید کردند".

 

1506242

 

 

 

دیدگاه‌ها