کد خبر : 1692135 | 07 تیر 1399 ساعت 17:55 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

امضا قرارداد رایگان ستاره اسپانیایی با ناپولی!

خوزه ماریا کایخون تصمیم به تمدید قراردادش با ناپولی تا پایان فصل و بدون دریافت حقوق و مزایا گرفت.

امضا قرارداد رایگان ستاره اسپانیایی با ناپولی!

به گزارش "ورزش سه"، خوزه ماریا کایخون تنها تا 3 روز دیگر با ناپولی قرارداد داشت و می توانست از این باشگاه جدا شود ولی تصمیم گرفت در 11 بازی باقیمانده سری آ و نیز بازی برگشت برابر بارسا در لیگ قهرمانان، کنار تیمش بماند.

او که پیشنهادات مختلفی از لالیگا را رد کرده و هنوز برای فصل بعد با باشگاهی قرارداد نبسته، می توانست از 30 ژوئن با ناپولی قطع همکاری کند اما در نهایت تصمیم بزرگی گرفت.

 

 

990931

 

 

پس از هفت فصل درخشان با ناپولی، کایخون تصمیم گرفت قراردادش را تا پایان فصل تمدید کرده بدون اینکه در ماه جولای و آگوست دستمزد و پاداشی دریافت کند. تنها شرط او بندی مربوط به مصدومیت احتمالی بود که در این صورت باشگاه موظف به پرداخت هزینه های درمانی او خواهد بود. باشگاه ایتالیایی بدون معطلی این شرط را پذیرفت تا کایخون بتواند مطابق میلش با ناپولی خداحافظی کند.

 

کایخون که محصول آکادمی فوتبال رئال است، در 33 سالگی پیشنهادات مختلفی از تیم های لالیگا دارد ولی فعلا تمرکز خود را روی ناپولی گذاشته و باید دید در پایان فصل مقصد بعدی او چه تیمی خواهد بود. او اخیرا همراه ناپولی و با شکست دادن یوونتوس در ضربات پنالتی توانست فاتح جام حذفی شود.

 

 

1506306

دیدگاه‌ها