کد خبر : 1692136 | 07 تیر 1399 ساعت 15:40 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

طغیان مادر ستاره برزیلی علیه باشگاه بارسلونا

مادر آرتور ملو پس از مصاحبه روز گذشته کیکه ستین و با انتشار یک توئیت، خشم خود را از باشگاه کاتالان ابراز کرد.

طغیان مادر ستاره برزیلی علیه باشگاه بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ملو دیگر چیزی تا جدایی از بارسا فاصله ندارد. ستاره ای که به عنوان ژاوی آینده از او یاد می شد، حالا در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار دارد و به جای او میرالم پیانیچ به بارسا خواهد رفت.

آرتور تا ماه گذشته هنیچ علاقه ای برای جدایی از بارسا نداشت ولی پس از صحبت با سران باشگاه متوجه شد که آنها مشتاق فروش او هستند و در نهایت راضی شد تا پیشنهاد یووه را بررسی کند. در ایتالیا و اسپانیا می گویند او فردا راهی تورین خواهد شد تا در تست های پزشکی یووه شرکت کند. آرتور پس از اتمام فصل به احتمال قوی بازیکن جدید یوونتوس خواهد بود.

 

 

1505436

 

 

روز گذشته کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با سلتا ابتدا از جدایی آرتور ابراز بی اطلاعی کرد و سپس گفت که آرتور اولین بازیکنی نیست که نتوانسته انتظارات را براورده کند و مجبور به جدایی می شود. ستین همچنین گفت که نمی تواند آرتور را یک شبه تغییر دهد و به او بگوید چیزهایی که مربیان قبلی به عنوان نقطه قوت او یاد کرده اند، واقعیت ندارند.

ستین گفت که طبیعی است بین هواداران دو دستگی ایجاد شود و بعضی موافق و برخی مخالفت تصمیم احتمالی باشگاه برای فروش آرتور باشند.

 

 

Arthur Melo, con su madre y su hermano

 

 

لوسیا دی ملو مادر آرتور پس از شنیدن اظهارات ستین توئیت کرد:« خدای من، الان نوبت این شده تا دنبال نقطه ضعف های پسرم بگردند.»

توئیتی که نشان می دهد خانواده آرتور تا چه اندازه از رفتار باشگاه بارسلونا در قبال این بازیکن دلگیر هستند.

 

 

دیدگاه‌ها