کد خبر : 1692142 | 07 تیر 1399 ساعت 15:58 | 15K بازدید | 6 دیدگاه

نامجومطلق: تمرکز او به دلیل برخی پیام‌ها به هم ریخت

مجیدی قبل از بازی تاکید به تغییر داور داشت

مربی تیم فوتبال استقلال گفت فرهاد مجیدی به دلیل برخی پیام‌ها که شب قبل از بازی با فولاد به تلفن همراهش رسید، تمرکز لازم را نداشت.

مجیدی قبل از بازی تاکید به تغییر داور داشت
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مجید نامجومطلق در ارتباط با شکست 2 بر یک استقلال مقابل فولاد و حاشیه‌هایی که در این بازی ایجاد شد، گفت: برخی مشکلات از زمان سفر ما به اهواز شروع شد که باید به آن اشاره کنم. وقتی با آن وضعیت وارد هواپیما شدیم، تمرکز بازیکنان و کادرفنی به هم ریخت و تصاویر پخش شده نشان می‌داد که شرایط چقدر بد است. سرپرست ما 10 بلیت اضافه خریده بود تا بازیکنان با دیگر افراد حاضر در هواپیما چند ردیف فاصله داشته باشند ولی به ما گفتند قوانین این اجازه را نمی‌دهد. این در حالی است که در این چند هفته به شکل دقیق مسائل بهداشتی را رعایت می‌کردیم و چند بار هم تست کرونا دادیم.
 

وی ادامه داد: بارها در مورد شروع بازی‌ها صحبت کردیم و گفتیم چه مشکلاتی ممکن است به وجود بیاید. خیلی‌ها از شروع فوتبال در اروپا حرف زدند ولی آیا می‌توانیم خودمان را با آنها قیاس کنیم؟ مگر قبل از شروع مسابقات یک پروتکل تهیه نکردند، پس چگونه این مسائل رعایت نمی‌شود؟ آیا در خارج از ایران هم نحوه پروازها و رعایت فاصله اجتماعی همینطور است؟ همه تیم‌های لیگ برتری می‌توانند در شرایطی به هتل بروند که برای هر فرد یک اتاق گرفته شود؟ تیم‌ها می‌توانند پرواز چارتر بگیرند و تمامی موارد پروتکل را رعایت کنند؟ قطعا این موضوع شدنی نیست و همه تیم‌ها با مشکلات مختلفی روبه‌رو هستند که ادامه هم خواهد داشت.

 

مربی استقلال در ارتباط با حاشیه‌های این بازی و انتقادهایی که از فرهاد مجیدی در مورد نحوره رفتارش بعد از اخراج علی کریمی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: قبل از بازی پیام‌هایی به مجیدی رسید که مراقب برخی مسائل باشد و همین موضوع تمرکز وی را به‌هم ریخت. من در مورد اخراج کریمی زیاد صحبت نمی‌کنم هر چند اعتقاد دارم داور باید قبل از اخراج بازیکن ما، حرکات آبشک بازیکن حریف را هم می‌دید. ما 10 نفره بودیم و داور باید در چنین مواقعی مدیریت به خرج دهد. سیدعلی در صحنه اخراج عارف غلامی باید تصمیم بهتری می‌گرفت و ما اگر 9 نفره نمی‌شدیم امکان داشت که نتیجه دیگری حاصل شود.

 

نامجومطلق در پاسخ به این پرسش که برخی می‌گویند رفتار مجیدی در کنار خط، روی تمرکز بازیکنان استقلال تاثیر منفی گذاشت، خاطرنشان کرد: دلیل این موضوع به اتفاقات قبل از بازی برمی‌گشت و گفتم که برخی پیام‌ها فکر مجیدی را درگیر کرد. اگر 9 نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم با 10 بازیکن هم به  هدفمان برسیم.

 

مربی استقلال در خصوص اینکه مجیدی با منتشر کردن یک پُست، اتهاماتی را به کادر فنی فولاد در خصوص ارتباط آنها با سیدعلی وارد کرده، عنوان کرد: من در این زمینه صحبتی ندارم. قبل از بازی اتفاقاتی رخ داد که مجیدی تاکید داشت داور مسابقه عوض شد ولی ظاهرا این موضوع با توجه به فاصله کمی که تا بازی مانده بود امکان‌پذیر نبود. من از فرهاد شناخت دارم، او در زمان بازیگری هم اهل جنجال و حاشیه نبود و شخصیت آرامی داشت اما قبل از بازی مسائلی رخ داد که ذهن مجیدی درگیر شد.

دیدگاه‌ها