کد خبر : 1692160 | 07 تیر 1399 ساعت 17:01 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط ظاهری و بدنی اسلاوو مناسب نبود؛

سرآسیایی: نظر ما در آسیا مهم نیست!

سرمربی شهرخودرو معتقد است مخالف یا موافق بودن آنها در میزبانی از بازی‌های لیگ قهرمانان اهمیتی برای ای‌اف‌سی ندارد.

سرآسیایی: نظر ما در آسیا مهم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب‌آهن که به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی آنتن پخش شد، در خصوص قطع همکاری با میراسلاو اسلاوو، مهاجم اوکراینی این تیم ابراز کرد: پس از اینکه این بازیکن نتوانست به تمرینات یک ماه اخیر ما اضافه شود، به ایران آمد ولی زمانی که شرایط ظاهری، بدنی و کاری او را دیدیم، متوجه شدیم که برای آمادگی او یک ماه زمان نیاز است که قاعدتا تا ۳۰-۲۰ روز دیگر بازی‌های ما تمام می‌شد. به همین خاطر با باشگاه صحبت کرده و تصمیم‌گیری را بر عهده آنها گذاشتیم تا اقدام مناسبی داشته باشند.

 

او درباره شرایط استفانو کوزین، مربی ایتالیایی شهرخودرو عنوان کرد: استفانو را در کنارمان داریم و ۱۰ روزی است در تمرینات شرکت کرده و کمک زیادی به ما می‌کند. مطمئنا حضور او شرایط و کیفیت تمرینات ما را ارتقا می‌دهد. وقتی که او هست، کمک زیادی به کار فنی ما می‌کند؛ البته دیگر دستیاران ما مثل صداقت، سیدعباسی، عالی‌پور، کوروش مرادی و رضا آریانیک و ... همه پای کار هستند و به صورت جدی، در یک ماه اخیر در بحث بدنی و کارهای تاکتیکی بچه‌ها فعالیت‌شان را به نحو احسن انجام دادند و تیم در شرایط خوبی است.

 

سرمربی شهرخودرو در مورد آخرین وضعیت میزبانی تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آخرین خبری که گرفتیم، این بود که قرار است ادامه‌ی بازی‌های مرحله گروهی به صورت مجتمع در یک کشور برگزار شود، اما تاکنون تاریخ و شرایط جدید مسابقات را به ما اعلام نکردند.

 

سرآسیایی در خصوص اینکه عدم میزبانی تیمش در ایران در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: پس از آن اتفاقاتی که در گذشته افتاد، متوجه شدیم که موافق یا مخالف بودن ما خیلی هم مهم نیست! خارج از مباحثی که وجود داشت، در دو بازی پلی‌آف و دو دیدار ابتدایی مرحله گروهی نتوانستیم میزبانی کنیم و بخاطر این موضوع متضرر شدیم. حداقل می‌توانستیم در یک مسابقه میزبان باشیم که این اتفاق نیفتاد.

 

او تاکید کرد: الان کرونا شرایط خاصی را به وجود آورده و مطمئنا تصمیمات را هم در شرایط خاص می‌گیرند. با اینکه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان متضرر می‌شویم، اما چاره‌ای نداریم جز اینکه تمرین کنیم و با سربلندی از زمین خارج شویم.

 

سرمربی شهرخودرو درباره دیدار فردای این تیم مقابل ذوب‌آهن گفت: ذوب تیم بسیار قابل احترام، پُر مهره و صاحب تشکیلات خوبی است. به بازیکنان گفتم که به هیچ وجه فریب شرایط جدولی آنها را نخورید. ذوب‌آهن بسیار تیم آماده، تاکتیکی و پُر مهره‌ای است و بازی سختی داریم.

 

سرآسیایی اضافه کرد: امیدوار هستم با تمرکز کامل و متحد بودن تیمی بتوانیم فردا با دعای خیر تماشاگران که خیلی دوست داشتیم در بازی اول کنارمان باشند، با سربلندی و موفقیت زمین را ترک کنیم و بازی اول را پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها