کد خبر : 1692161 | 07 تیر 1399 ساعت 17:04 | 24.3K بازدید | 2 دیدگاه

خداداد: لطفا رئال زاراگوزا را تلفظ کنید!

پیشکسوت فوتبال ایران شب گذشته مصاحبه تندی را علیه روند انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال انجام داد.

خداداد: لطفا رئال زاراگوزا را تلفظ کنید!

به گزارش "ورزش سه" خداداد عزیزی شب گذشته در مصاحبه‌ای تلویزیونی درباره موضوعات متعدد از جمله شروع دوباره لیگ برتر، قرارداد ویلموتس و ... صحبت کرد و مثل همیشه موضع تندی  گرفت.

 

خداداد  درباره شروع دوباره لیگ افزود: حداقل نیاز به 7 هفته بدنسازی است و باید بازیکنان به 70 درصد آمادگی برسند در غیر اینصورت، مصدومیت‌ها افزایش پیدا می‌کند و بازی‌ها بی‌کیفیت می‌شوند. البته که من بازهم می‌گویم اگر مسئولیت داشتم لیگ را برگزار نمی‌کردم و تصور هم نمی‌کنم ادامه بازی‌های لیگ، کیفیت چندانی داشته باشد و در جدول هم بعید است تغییری ایجاد شود.  

 

او در واکنش به اظهارات سهیل مهدی درباره محرومیت تیم‌های لیگ برتری گفت: این حرف بیشتر شباهت به بلوف دارد تا واقعیت؛ چرا که وقتی در کشور ما روزانه چندین نفر آدم جان خودشان را از دست می‌دهند، فیفا قطعا الزامی برای برگزاری مسابقات در این شرایط بحرانی هم ندارد و این‌که اگر برگزار کنیم ما را محروم می‌کنند و ... بلوف است.

 

عزیزی در ادامه درباره قرارداد ویلموتس و ادعای تاج درباره معرفی وی توسط مرکز فرهنگی ایران و هلند ادامه داد: اصلا از اینجا باید شروع کنم که جایگاه رئیس فدراسیون کجاست و چگونه انتخاب می‌شوند؟ روسای هیات فوتبال روی هم یک تجربه ملی یا باشگاهی دارند که اکثریت مجمع را تشکیل می‌دهند و باعث انتخاب رئیس می‌شوند؟ من خداداد عزیزی با 48 بازی ملی بیشتر درباره انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال متوجه می‌شوم یا آن آقای رئیس هیاتی که حتی به اصطلاح عکس با شورت ورزشی هم ندارد. خداداد در ادامه کنایه تند دیگری را هم خطاب روسای هیات های فوتبال گفت و اذعان داشت: آقایان به اصطلاح فوتبالی، لطفا رئال زاراگوزا را تلفظ کنید ببینیم چقدر دانش فوتبالی‌تان بالاست!

 

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره شرایط شهر خودرو هم گفت: در آسیا که دیگر شانسی برای شهر خودرو نمی‌بینم؛ حتی اوضاع استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم خوب نیست. نمی‌دانم چه برد بزرگی بود که ما سه بازی اول را خارج از خانه بازی کردیم و متاسفانه امتیازات مهمی را هم از دست دادیم. درباره ادامه لیگ هم، شرایط شهر خودرو نسبت به نیم فصل اول، ضعیف‌تر است و آنها با توجه به شرایط جدول کار دشواری برای کسب سهمیه آسیایی دارند.

دیدگاه‌ها