کد خبر : 1692166 | 07 تیر 1399 ساعت 17:30 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

دومین جدا شده تابستانی بارسا مشخص شد

ژان کلر تودیبو پس از آرتور ملو دومین بازیکنی است که از بارسلونا جدا خواهد شد.

دومین جدا شده تابستانی بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، اولین جدا شده تابستانی بارسلونا، آرتور ملو است. او در حال انجام آخرین مذاکرات با یوونتوس است و به نظر می رسد طی یکی دو روز آینده انتقالش به تیم ایتالیایی قطعی شود. به جای او میرالم پیانیچ از یووه راهی بارسا خواهد شد و باشگاه کاتالان بین 5 تا 10 میلیون یورو از این معاوضه سود خواهد کرد. پس از نهایی شدن این انتقال، بارسا شرایط جدایی مدافع فرانسوی خود را بررسی خواهد کرد.

 

 

1469807

 

 

ژان کلر تودیبو که ژانویه 2019 و با رقم یک میلیون یورو از تولوز جذب شد، زمستان گذشته به صورت قرضی با بند خرید 25 میلیون یورویی راهی شالکه شد ولی شیوع کرونا و مختل شدن وضعیت اقتصادی باشگاه آلمانی باعث شد تا بند خرید او فعال نشود.

تودیبو امروز برابر فرایبورگ آخرین بازی خود برای شالکه را انجام خواهد داد و سپس به بارسا باز می گردد. در یک هفته پیش رو بارسلونا و تودیبو شرایط ادامه همکاری با یکدیگر را بررسی خواهند کرد اما به نظر نمی رسد سران بارسا تمایلی برای حفظ تودیبو داشته باشند و برای سر و سامان دادن به وضعیت بودجه  خود، قصد فروش او را دارند. به این ترتیب احتمالا تودیبو دومین جدا شده تابستانی باشگاه کاتالان خواهد بود.

 

 

1469228

 

 

تیم های لیگ برتر انگلیس جدی ترین خواهان تودیبو هستند. واتفورد، ساوتهمپتون، لستر و اورتون پیشنهادات خود را به بارسا ارائه داده اند؛ ضمن اینکه در ایتالیا ناپولی و میلان به جذب او علاقه مند هستند. گفته می شود در صورت جدایی کالیدو کولیبالی از ناپولی، تودیبو جدی ترین گزینه جانشینی وی خواهد بود.

در اسپانیا و آلمان نیز سویا و کلن خواهان تودیبو هستند ولی هیچکدام قادر به پرداخت 25 میلیون یورو نیستند.

 

 

دیدگاه‌ها