کد خبر : 1692172 | 07 تیر 1399 ساعت 17:38 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

بی اطلاعی حراست فدراسیون از ماجرای اینستاگرامی

در مسابقه فینال رقابت های لیگ برتر فوتسال بین گیتی پسند و مس سونگون درگیری شدیدی بین بازیکنان و مربیان دو تیم به وجود آمد.

بی اطلاعی حراست فدراسیون از ماجرای اینستاگرامی

 

به گزارش" ورزش سه"، در دیدار برگشت فینال لیگ برتر که میان مس سونگون و گیتی پسند در تبریز برگزار شد ، در پایان بازی که به برتری و قهرمانی تیم مس انجامید درگیری های شدیدی بین بازیکنان و سرمربیان دوتیم رخ داد و شدت درگیری به حدی بود که نیروی انتظارمی وارد عمل و در نهایت برای پایان دادن به درگیری از گازفلفل استفاده کرد.


رضا نقی پور رئیس حراست فدراسیون فوتبال امروز در ارتباط با اتفاقات این بازی گفت:" در بازی دیروز به غیر از هیجانات معمول بازی فینال ، متاسفانه چالش و تنش بین کادرفنی دو تیم به وجود آمد و باعث شد که مسابقه به جنجال کشیده شود. "

 

او افزود:" در این بازی هم نماینده کمیته انضباطی و هم رئیس کمیته داوران حضور داشتند و ما کاملا اتفاقات را دیدیم و آن ها را به طور دقیق گزارش خواهیم داد."

 

رئیس حراست فدراسیون فوتبال همچنین گفت:"من با آقای بهاروند سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال صحبت کردم و به ایشان گفتم که یک رای درست می تواند از تکرار این اتفاقات جلوگیری کند چون بعضی از اتفاقاتی که رخ داد اصلا قابل باور نبود."

 

نقی پور ادامه داد:" آقای بهاروند هم طی صحبتی که داشتیم گفت که حتما با این موضوع برخورد قاطع خواهیم کرد."

او در ارتباط با ادامه درگیری در رختکن تیم ها هم گفت:" متاسفانه این درگیری از طرف یکی از مربیان به رختکن کشیده شد. من جا دارد از آقای ضیغمی معاون ورزشی صنعت مس و آقای جنتی مدیرعامل گیتی پسند به خاطر کمکی که برای کاهش شدت درگیری داشتند تشکر می کنم. یک تشکر ویژه هم از آقای حسن زاده بازیکن گیتی پسند دارم که خیلی با معرفت و حرفه ای برخورد کرده و سعی کرد تیمش را آرام کند."

رئیس حراست فدراسیون فوتبال همچنین گفت:" امیدوارم با بررسی دقیقی که صورت می گیرد یک حکم عادلانه صادر شود."


نقی پور در بخش دیگری از صحبت هایش درباره اینکه وزارت ورزش تصمیم به مبارزه با دلالی با فوتبال دارد گفت:" ما خودمان هم به این موضوع ورود کرده ایم. حراست وزارت ورزش هم در این مساله حضور فعال داردو کارهای خوبی هم در شرف انجام است."

او همچنین در پاسخ به این سوال که انتشار برخی تصاویر از یکی از بازیکنان ملی پوش   در فضای مجازی و این خبر که او از حضور در تیم ملی محروم خواهد شد گفت:" من هنوز چیزی در مورد این موضوع ندیده و نشنیده ام."

دیدگاه‌ها