کد خبر : 1692176 | 07 تیر 1399 ساعت 17:44 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

شاکری علیه رکورد پیام نیازمند و سقوط (عکس)

مهاجم نیشابوری تیم فوتبال گل گهر تا پیش از لیگ امسال نتوانسته بود برابر سپاهان موفق به گلزنی شود اما در نیم فصل اول با لباس شهرخودرو این طلسم را شکست.

به گزارش" ورزش سه"، یونس شاکری بهترین مهاجم گل گهر در این فصل است. او در5  بازی این تیم توانسته 4 گل به ثمر برساند و آماری فوق العاده از خودش را به جا بگذارد. شاکری که خودش معتقد است همیشه وقتی در وسط فصل تیم عوض می کند موتورش تازه روشن می شود در شهرخودرو  و در ابتدای این فصل سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم به همبازیانش داد.


یکی از گل های شاکری با لباس شهرخودرو در بازی برابر سپاهان در این فصل به ثمر رسید و طلسم گلزنی او برابر این تیم سرانجام شکسته شد. گل شاکری یک گل امتیازآور برای شهرخودرو بود چرا که سپاهان تا دقیقه 90 با یک گل پیش بود اما او دروازه آن ها را باز کرد و یک امتیاز با ارزش را برای شهرخودرو به ارمغان آورد.


مهاجم 30 ساله گل گهر بعد از حضور در گل گهر عملکرد بسیار خوبی در گلزنی داشته است. دو گل او در بازی برابر صنعت نفت سه امتیاز با ارزش را برای جلالی و یارانش به همراه داشت.


او که در کنار گادوین منشا یک زوج خطرناک را در 6 هفته آخر مسابقات برای گل گهر ساخته است فردا باید در بازی برابر سپاهان یک آزمون سخت را پشت سر بگذارد. البته که نبود دو مدافع تیم سپاهان یعنی گئورگی ولسیانی و عزت پورغاز می تواند شرایط را برای شاکری و منشا برای گلزنی مناسب تر کند.

 

1506336

 

1506335

 

1506334

 

شاکری یک مهاجم نوک کلاسیک با قدرت سرزنی و چارچوب شناس است که می تواند از تک موقعیت ها گل بسازد. او البته فردا کار سختی برابر یکی از بهترین دروازه بانان حال حاضر فوتبال ایران دارد. نیازمند که فصل گذشته رکورد کلین شیت را با 15 بار بسته نگه داشتن دروازه اش در لیگ برتر شکست امسال هم در 14  بازی کلین شیت کرده است. بی شک جدال شاکری و نیازمند یکی از جذاب ترین بخش های بازی فردا خواهد بود.

دیدگاه‌ها