کد خبر : 1692185 | 07 تیر 1399 ساعت 18:10 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا هنوز از خرید مدافع یوونتوس منصرف نشده

نام ماتیا دی شیلیو، مدافع ایتالیایی یوونتوس هنوز در فهرست خرید بارسلونا قرار دارد و ممکن است در تابستان امسال راهی این تیم شود.

بارسلونا هنوز از خرید مدافع یوونتوس منصرف نشده


به گزارش "ورزش سه"، بعد از جذب میرالیم پیانیچ از یوونتوس که تقریبا قطعی شده، ماتیا دی شیلیو نیز از این تیم مورد نظر بارسلونا است. امروز نشریه موندو دپورتیوو مدعی شد دیگر پروسه انتقال دی شیلیو دیگر به قرارداد معاوضه آرتور و پیانیچ بستگی ندارد و در صورت جدایی نلسون سمدو یا جونیور فیرپو، بارسلونا برای خرید این مدافع ایتالیایی اقدام خواهد کرد. البته گفتنی است بارسا در حال حاضر هیچ پیشنهادی ویژه ای برای فروش فیرپو ندارد.

 

1447138

 

قرار بود ابتدا دی شیلیو به عنوان بخشی از قرارداد آرتور راهی نوکمپ شود، اما بارسلونا به دلیل مشکلات اقتصادی این گزینه را رد کرد و ترجیح داد 10 میلیون یورو اضافه تر برای فروش هافبک برزیلی دریافت کند. حالا منابع نزدیک به باشگاه اسپانیایی اعلام کرده اند که بارسلونا می تواند در آینده برای خرید دی شیلیو اقدام کند و این یک معامله جداگانه خواهد بود. بخشی از روند مذاکرات در مورد این بازیکن پیش از این انجام شده است و بارسلونا به جذب مدافع 27 ساله ایتالیایی علاقه نشان داده است. در واقع مدیران بارسلونا پیش از این در مورد مدت قرارداد و دستمزد با این بازیکن صحبت کرده است، اما هنوز هیچ چیزی امضا نشده است.

 

مائوریزیو ساری، سرمربی یوونتوس نیز مخالفتی با فروش ماتیا دی شیلیو ندارد و این بازیکن بخشی از برنامه های او برای آینده نیست. ساری ترجیح می دهد از دانیلو و خوان کوادرادو در پست دفاع کناری استفاده کند.

 

دیدگاه‌ها