کد خبر : 1692254 | 07 تیر 1399 ساعت 23:36 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

نوریچ 1-2 یونایتد؛ صعود دشوار در وقت اضافه

منچستر یونایتد به سختی و با نتیجه 2-1 نوریچ را شکست داد و به مرحله بعدی جام حذفی انگلیس صعود کرد.

نوریچ 1-2 یونایتد؛ صعود دشوار در وقت اضافه

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب در چهارچوب دیدار یک‌ چهارم نهایی رقابت های FACUP به مصاف نوریچ رفت که در نهایت این بازی در پایان 120 دقیقه با نتیجه 2-1 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.


بازی در 30 دقیقه ابتدایی تقریباً متعادل دنبال شد و با وجود برتری نسبی منچستر یونایتد اما این تیم نتوانست فرصت 100 درصدی گل را روی دروازه نوریچ ایجاد کند.

 

این روند در ادامه نیمه اول نیز ادامه داشت و منچستر یونایتد با وجود تسلط نسبی روی بازی توانست موقعیت ویژه ای روی دروازه نوریچ ایجاد کند؛ موضوعی که باعث شد مسابقه در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

منچستریونایتد در نیمه دوم کار را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست توسط برونو فرناندز به گل برتری دست پیدا کند اما توپ روی پای این بازیکن ننشست تا ضربه برگردان او توسط مدافع حریف دور و راهی کرنر شود.

 

1506467

 

حملات شیاطین سرخ ادامه داشت و آنها در دقیقه 51 توسط مهاجم نیجریه ای خود یعنی اودیون ایگالو به گل برتری دست یافتند. ایگالو روی پاس خوان ماتا و در مصافی تک به تک با دروازه بان حریف گل منچستریونایتد را به ثمر رساند.

 

بعد از گل یونایتد بازی به تعادل کشیده شد و حتی نوریچ عملکرد بهتری ارائه داد تا اینکه آن ها در دقیقه 75 روی شوت از راه دور تاد کنتول به گل دست یافتند تا کار به تساوی کشیده شود.

 

چند دقیقه بعد از گل نوریچ آنها می توانستند حتی گل بعدی را وارد دروازه منچستر یونایتد کنند اما بد شانسی تیم میزبان و برخورد توپ به سر بازیکن نوریچ در آستانه ورود به دروازه مانع از رخ دادن این اتفاق شد.

با وجود اینکه تیم کلوزه، بازیکن نوریچ در اواخر بازی از زمین مسابقه اخراج شد اما منچستریونایتد نتوانست در وقت‌های قانونی و با توجه به دو موقعیت در لحظات آخر گل دیگری را به ثمر برساند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

 

1506468

 

در نیمه اول وقت‌های اضافه و با وجود اینکه منچستریونایتد توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست گلی وارد دروازه حریف کند تا بازی با همان نتیجه 1-1 به وقت اضافه دوم برود.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد و همه منتظر کشیده شدن مسابقه به ضربات پنالتی بودند اما هری مگوایر در دقیقه 118 گل پیروزی بخش شیاطین سرخ را به ثمر رساند تا تیم سولسشر به سختی و با نتیجه 2-1 راهی مرحله بعد شود.

دیدگاه‌ها