کد خبر : 1692880 | 10 تیر 1399 ساعت 13:40 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: انگار مگوایر روی سرش آهنربا دارد

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد با ستایش از کاپیتان تیمش هری مگوایر می‌گوید او بهتر و بهتر می‌شود و انگار روی سرش آهنربا دارد.

سولسشر: انگار مگوایر روی سرش آهنربا دارد

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد در آستانه بازی امروز تیمش با برایتون در لیگ برتر جزیره به ستایش از هری مگوایر کاپیتان تیمش پرداخت و گفت او روز به روز بهتر و بهتر می‌شود. سولسشر همچنین با اشاره به درخشش او در بازی قبلی مقابل نوریچ گفت انگار مگوایر روی سرش آهنربا دارد.

 

1507449

 

بعد از انتقال اشلی یانگ به اینترمیلان در ماه ژانویه، سولسشر هری مگوایر را به عنوان کاپیتان تیمش انتخاب کرد. مگوایر در جریان دیدار آخر یونایتد مقابل نوریچ که روز شنبه در جام حذفی انگلیس برگزار شد و با پیروزی 2-1 شیاطین سرخ به پایان رسید تا آنها را راهی نیمه‌نهایی کند درخشان ظاهر شد و در دقیقه 118 گل برتری یونایتد را به ثمر رساند.

 

سولسشر در گفتگو با وبسایت منچستریونایتد گفت:" عملکرد مگوایر در زمین همه چیز را روشن می‌کند. او حالا کاپیتان باشگاه است. رهبری تمام‌عیار که با گلزنی نشان می‌دهد چه بازیکن کاملی است. من از هری خیلی خیلی راضی‌ام".

 

سمرربی یونایتد در ادامه گفت:" هری هر چه بیشتر بازی می‌کند بهتر و بهتر می‌شود. به نظر من هر چه تعداد بازی‌های او بیشتر شود درخشش او هم بیشتر خواهد شد. گل او در بازی نوریچ را حتما دیدید که چقدر عالی بود. من فصل قبل و در بازی مقابل لستر هم گفته بودم انگار روی سر هری آهنربا نصب شده".

 

 

دیدگاه‌ها