کد خبر : 1692271 | 08 تیر 1399 ساعت 08:37 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

استادیوم تختی انزلی ۱۴۰۱ در اختیار ملوان

ورزشگاه تختی انزلی تا پایان سال آینده هم میزبان بازی‌های ملوان نخواهد بود.

استادیوم تختی انزلی ۱۴۰۱ در اختیار ملوان

به گزارش "ورزش سه"، حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی کشور روز گذشته از استادیوم تختی بندر انزلی بازدید کرد و در جریان آخرین مراحل بازسازی این مجموعه ورزشی قرار گرفت.

 

مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان پس از بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی کشور از استادیوم تختی انزلی اظهار کرد: ورزشگاه تختی انزلی یک استادیوم قدیمی است که همه‌ی مردم ایران به ویژه مردم گیلان و بندر انزلی از آن خاطرات زیادی دارند ولی متاسفانه به علت قدمت زیاد، این ورزشگاه ضرورت بازسازی داشته که چندین سال پیش  این پروژه را اداره کل ورزش و جوانان استان در حد وسع فنی و مالی شروع کرد ولی متاسفانه این کار کافی  نبود و نتوانست رضایت مسؤولین استان و شهرستان و حتی وزارت ورزش را جلب کند.

 

او ادامه داد: ادامه‌ی پروژه بازسازی ورزشگاه انزلی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد و امسال این شرکت مجری این پروژه خواهد بود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان تصریح کرد: در حال انجام مقدمات تحویل پروژه از استان هستیم و به یاری خدا در اولین فرصت و حداقل تا دو ماه آینده، انتخاب پیمانکار جدید را انجام خواهیم داد و این پیمانکار مشغول به کار خواهد شد؛ سعی می‌کنیم طوری عمل شود که هم مسابقات برگزار شود و هم از این پروژه بهره‌برداری کنیم.

 

کریمی یادآور شد: انجام این پروژه خیلی دشوار و حساس  خواهد بود چون هم تخریب و هم ساخت و هم انجام مسابقات و حضور هواداران باید لحاظ شود، از طرفی پروژه در بافت بسته و پُرترافیک شهری واقع شده که باید همه‌ی این موارد مورد مطالعه قرار بگیرد. با همه‌ی این تفاسیر، تمام سعی ما بر این است که این استادیوم را تا پایان سال آینده کاملا آماده کنیم و در اختیار مردم بندر انزلی قرار دهیم.

 

او تاکید کرد: این قول را به فوتبال دوستان بندر انزلی خواهیم داد که این مهم تا پایان سال ١٤٠٠ انجام می‌شود؛ طوری برنامه‌ریزی خواهد شد که فعالیت‌های عمرانی با خللی ایجاد نشود و مسابقات نیز در این استادیوم برگزار شود و مردم بتوانند از این استادیوم استفاده نمایند.

 

اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نشان می‌دهد ملوان حداقل یک سال و نیم از تماشاگران‌اش در ورزشگاه تختی محروم است، اما با توجه به وضعیت نامطلوب سکوهای ورزشگاه تختی انزلی و همچنین شرایطی که کرونا به وجود آورده و تماشاگران نمی‌توانند در استادیوم حضور پیدا کنند، مسؤولین مربوطه می‌توانستند در زمان‌بندی مناسب و سریع‌تری از پایان سال ۱۴۰۰ این کار را انجام دهند.

دیدگاه‌ها