کد خبر : 1692279 | 08 تیر 1399 ساعت 09:40 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

رومینیگه: لواندوفسکی بهترین مهاجم دنیا است

کارل هاینتس رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ از مهاجم گلزن این تیم رابرت لواندوفسکی به عنوان بهترین مهاجم مرکزی دنیا یاد کرد.

رومینیگه: لواندوفسکی بهترین مهاجم دنیا است

به گزارش "ورزش سه"، با پایان فصل 2019-2020 بوندس‌لیگا رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ یک بار دیگر موفق شد عنوان آقای گلی این لیگ را به خود اختصاص دهد. رئیس باشگاه بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومینیگه با ستایش از مهاجم گلزن تیمش از او به عنوان بهترین مهاجم مرکزی دنیا یاد کرد.

 

1506506

 

در بازی دیروز بایرن که آخرین بازی این تیم در فصل اخیر بود، باواریایی‌ها که قبلا هشتمین قهرمانی پیاپی خود را قطعی کرده بودند موفق شدند ولفسبورگ را 4-0 در هم بکوبند. لواندوفسکی در این بازی هم در نیمه دوم یک پنالتی برای پایرن به ثمر رساند تا فصل را با گلزنی به پایان ببرد. به این ترتیب تعداد کل گلهای او در این فصل به عدد 34 رسید. این بهترین رکورد لواندوفسکی در بوندس‌لیگا بود. او برای پنجمین بار موفق شد عنوان آقای گلی لیگ آلمان را به خود اختصاص دهد.

 

رومینیگه بعد از بازی دیشب در گفتگو با وبسایت بایرن مونیخ گفت:" زدن 34 گل در یک فصل بوندس‌لیگا دستاورد بی‌نظیری است. تنها کسی که موفق شده در یک فصل گلهای بیشتری بزند، بمب‌افکن فوتبال آلمان، گرد مولر بوده".

 

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در ادامه گفت:" می‌خواهم به این وسیله به رابرت لواندوفسکی تبریک بگویم و از او تشکر کنم. او بهترین مهاجم مرکزی دنیا است".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها