کد خبر : 1692344 | 08 تیر 1399 ساعت 13:40 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

میلنر: به خودمان غره نشویم، سیتی خطرناک است

جیمز میلنر ستاره لیورپول می‌گوید این تیم بعد از قهرمانی در لیگ برتر نمی‌تواند به خود غره شود چرا که منچسترسیتی حریف بسیار قدرتمندی است و از هر فرصتی استفاده خواهد کرد.

میلنر: به خودمان غره نشویم، سیتی خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، جیمز میلنر، ستاره لیورپول به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد قهرمانی مقتدرانه در لیگ برتر جزیره باعث راحت شدن خیال‌شان و غره شدن آنها به خود نشود چرا که لیورپول به حریف قدرتمندی به نام منچسترسیتی روبرو است که از فصل آینده با قدرت بیشتر به میدان رقابت برخواهد گشت.

 

1506570

 

لیورپول بعد از شکست 2-1 منچسترسیتی مقابل چلسی در روز پنج‌شنبه قهرمانی خود در این فصل لیگ برتر را قطعی کرد. شاگردان کلوپ با اختلاف 23 امتیاز نسبت به شاگردان پپ گواردیولا قهرمانی‌شان را قطعی کردند.

 

جیمز میلنر در گفتگو با تایمز در این باره گفت:" ما باید بین جشن و شادی بابت قهرمانی و آماده شدن برای شروع دوباره تعادل برقرار کنیم. حتما همه می‌دانند که دفاع از عنوان قهرمانی برای همه تیمها چقدر دشوار است. سیتی فصل گذشته توانست این کار را بکند ولی قبل از آن دو بار تلاش کرد و موفق نشد".

 

1506571

 

ستاره لیورپول در ادامه گفت:" در دو باری که سیتی برای رسیدن به این هدفش تلاش می‌کرد ما اصلا در رقابت کورس قهرمانی نبودیم. ولی درسی که من از رفتار سیتی گرفتم این بود که هرگز نباید به خودمان غره شویم و فکر کنیم ما دیگر حاکم بلامنازع انگلیس هستیم".

 

 

دیدگاه‌ها