کد خبر : 1692281 | 08 تیر 1399 ساعت 10:00 | 25.7K بازدید | 5 دیدگاه

گارد احترام سیتی به مناسبت قهرمانی لیورپولی‌ها

پپ گواردیولا می‌گوید منچسترسیتی در دیدار مقابل لیورپول با تشکیل گارد احترام، ورود آنها به زمین را جشن خواهد گرفت تا به قهرمانی‌شان در لیگ برتر ادای احترام کرده باشد.

گارد احترام سیتی به مناسبت قهرمانی لیورپولی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی تایید کرد زمانی که تیمش هفته آینده در چارچوب لیگ برتر جزیره، در ورزشگاه خانگی‌اش اتحاد میزبان لیورپول است، هنگام ورود بازیکنان لیورپول به زمین از آنها با گارد احترام استقبال خواهد کرد تا به قهرمانی آنها در فصل جاری لیگ برتر ادای احترام کند.

 

1506508

 

در هفته‌ای که گذشت شکست 2-1 سیتی مقابل چلسی باعث شد قهرمانی لیورپول در فصل جاری قطعی شود. در دو فصل اخیر رقابت سرسختانه و شانه به شانه‌ای بین دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در فوتبال انگلیس بوجود آمده است. سال گذشته سیتی با عبور از لیورپول قهرمان فصل شد و امسال شاگردان کلوپ با اختلاف بسیار زیاد 23 امتیازی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

 

گواردیولا می‌گوید تحسین بازیکنان لیورپول توسط بازیکنان سیتی اقدامی درست و لازم است. او در این باره گفت:" البته، ما برای لیورپولی‌ها گارد احترام تشکیل خواهیم داد. ما هر وقت لیورپول به خانه‌مان می‌آید از آنها به بهترین شکل ممکن پذیرایی می‌کنیم. آنها نمی‌توانند از این بابت از ما شکایتی داشته باشند".

 

پپ در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما به احترام قهرمانی لیورپول گارد احترام تشکیل می‌دهیم چون آنها واقعا شایسته این احترام هستند".

 

1506507

 

گواردیولا بعد از قطعی شدن قهرمانی لیورپول هم با انتشار یک توییت به تیم رقیب تبریک گفته بود. گواردیولا در توییت خود نوشته بود:" قهرمانی در لیگ برتر را به همه بازیکنان و کادر فنی لیورپول تبریک می‌گویم. شما استحقاقش را داشتید".

 

 

دیدگاه‌ها