کد خبر : 1692383 | 08 تیر 1399 ساعت 16:44 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

خسروی: کرونا همه برنامه‌ها را به هم ریخت؛

نیمار مونث به لالیگا می‌رود؟ مقصد: اسپورتینگ اوئلوا!

قراردادم با باشگاه کوناک بلدی اسپور دو ساله است اما انشالله زمانی که مقصد بعدی‌ام مشخص شد، مذاکرات درباره جدایی‌ام از این تیم انجام می‌شود.

نیمار مونث به لالیگا می‌رود؟ مقصد: اسپورتینگ اوئلوا!

به گزارش "ورزش سه" شیوع بیماری کرونا باعث شد تا بسیاری از لیگ های بزرگ دنیا، بعد از تعطیلی نسبتا بلندمدت اعلام کنند که تصمیمی برای ادامه فصل رقابت‌های خود ندارند و می‌خواهند نیمه تمام این فصل را به پایان برسانند؛ این قاعده بیشتر برای لیگ های فوتبال زنان اتفاق افتاد. به طور مثال در انگلیس، لیگ برتر جزیره برای آقایان دنبال شد اما در لیگ بانوان، کار نیمه تمام رها شد یا در کشور ترکیه.

 

گلنوش خسروی ستاره ایرانی تیم کوناک بلدی اسپور ترکیه هم پس از تعطیلات طولانی مدت کرونایی، حالا با توجه به تعطیلی سوپر لیگ فوتبال زنان ترکیه می‌خواهد برای مدتی کوتاهی راهی ایران شود و ظرف روزهای آینده به تهران باز می‌گردد.

 

این ستاره 19 ساله که قراردادی دو ساله با تیم کوناک بلدی اسپور امضا کرده است، پس از گذراندن یک فصل از به تیم دیگری منتقل خواهد شد . او به دلیل فرم بازی و سیمای ظاهری‌اش، در میان هم‌بازیان‌اش به نیمار ملقب شده است در واکنش به این پیشنهادات به خبرنگار ما گفت: متاسفانه باید بگویم که کرونا همه مسائل را به هم ریخت؛ چرا که زمان شروع فصل بعدی هیچکدام از لیگ‌ها مشخص نیست و این مسئله باعث شده تا زمان نقل و انتقالات آن‌ها هم نامشخص باقی بماند؛ اما پیشنهاداتی آمده که در حال بررسی هستم.مهمترین تیمی که احتمال حضور او در آنجا وجود دارد تیم اسپورتینگ اوئلوای اسپانیاست.

 

1506610

 

خسروی درباره بازگشتش به ایران هم افزود: حدود یکسال است که کاملا از خانواده دور هستم و به دلایل امنیتی-بهداشتی در این مدت کرونا هم نتوانستم به کشور بازگردم؛ اما انشالله 11 تیرماه برای مدتی کوتاهی قرار است به ایران بازگردم البته که باید در این مدت بودنم در ایران هم بیشتر تمریناتم را دنبال کنم و خیلی زود دوباره به ترکیه بازگردم.

 

وی درباره شرایط فسخ قراردادش هم توضیح داد: قراردادم با باشگاه کوناک بلدی اسپور دو ساله است اما انشالله زمانی که مقصد بعدی‌ام مشخص شد، مذاکرات درباره جدایی‌ام از این تیم انجام می‌شود. فصل خوبی را در این تیم گذراندم هر چند که کرونا نگذاشت کامل به اتمام برسد اما مطمئنم این هم مصلحت خداست و انشالله اگر خدا بخواهد، ظرف یکی دو ماه آینده اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها