کد خبر : 1692396 | 08 تیر 1399 ساعت 17:50 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

فیل نویل:

منچستر با یک خرید بزرگ، رقیب لیورپول می شود

مدافع سابق منچستریونایتد معتقد است که این باشگاه با خرید یک مدافع درجه یک می تواند مدعی جدی قهرمانی شود.

منچستر با یک خرید بزرگ، رقیب لیورپول می شود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پنجشنبه شب گذشته به لطف شکست سیتی در زمین چلسی توانست برای نوزدهمین بار قهرمان انگلیس شود. این البته اولین قهرمانی قرمزها در شکل جدید برگزاری فوتبال انگلیس ملقب به لیگ برتر بود.

قهرمانی ای که قطعا به مذاق یونایتد خوش نیامده است. شیاطین سرخ از سال 2013 و پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن دیگر نتوانسته اند عنوان قهرمانی را کسب کنند و بیشتر در تلاش برای کسب سهمیه بوده اند.

 

 

1495714

 

 

فیل نویل معتقد است یونایتد با یکی دو خرید بزرگ دیگر، می تواند به رقیبی جدی برای لیورپول، سیتی و حتی چلسی تبدیل شود. تیم هایی که به نظر، فصل بعد نیز مدعی تر از دیگران هستند.

 

او به لیگ دیلی گفت:« معتقدم یونایتد به یک خرید بزرگ دیگر نیاز دارد. به لیورپول نگاه کنید که چگونه با جذب فن دایک و آلیسون بکر در دفاع و دروازه، اوج گرفت. یونایتد هم یک یا دو خرید اینچنینی می خواهد یا یک خرید بزرگ به علاوه حفظ پل پوگبا. معتقدم این خرید می تواند در خط دفاعی و یک مدافع وسط باشد. البته که هری مگوایر خرید خوبی برای دفاع بود ولی یونایتد به یک مدافع هم سطح او هم نیاز دارد. تیم همین الان هم مدافعان خوبی دارد ولی معتقدم یک خرید بزرگ در این منطقه، یونایتد را به تیمی بهتر تبدیل می کند.»

 

 

1490022

 

 

نویل ادامه داد:« اگر یونایتد یک مهاجم نوک جدید هم جذب کند، تعجب نخواهم کرد. سولسشر دوست دارد راشفورد یک شماره 9 باشد ولی او به همراه مارسیال و گرین وود،  به عنوان بال عملکرد بهتری دارند و احتمالا جذب یک مهاجم شماره 9 تخصصی می تواند همان چیزی باشد که سولسشر می خواهد. کسی که بتواند پاس های مرگبار برونو فرناندس را به گل تبدیل کند.»

 

دیدگاه‌ها