کد خبر : 1692473 | 08 تیر 1399 ساعت 21:32 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی در گرمای اهواز برنامه داریم

باغ آبادی: در حق ماشین سازی بی‌عدالتی شد

ماشین سازی که در رده نهم جدول قرار دارد فردا در هوای گرم اهواز میهمان تیم فولادخوزستان است.

باغ آبادی: در حق ماشین سازی بی‌عدالتی شد

به گزارش" ورزش سه" غلامرضا باغ آبادی مربی تیم فوتبال ماشین سازی در کنفرانس خبری مجازی بازی با فولاد گفت :" بعد از 122 روز وقفه طولانی مدت قرار بود در اسفند ماه و در هوای مطلوب خوزستان بازی کنیم اما حکمت و تقدیر این بود که بازی ما به تیرماه موکول شود."


او افزود:" ما از آذربایجان می آییم و هوای آذربایجان خیلی در این زمان با خوزستان تفاوت دارد. اما برای این گرمای هوا هم برنامه داریم."


او گفت:" برای شروع لیگ برتر و وقفه 122 روزه هم ، همگان شاهد بودند که خیلی از باشگاه می گفتند اولویت باید سلامتی باشد و بعد فوتبال . الان هم می بینیم که بازی بدون تماشاگر و یاردوازدهم دلچسب نیست."


باغ آبادی ادامه داد:" ما و مالک محترم به خاطر احترام به سازمان لیگ تمکین کردیم و حالا هم با تمام قدرت آماده ایم. آقای زنونی برای تیم هواپمای چارتر تهیه کردند اما با اینحال اجرای بعضی از بندهای پروتکل غیرممکن است. اصرار ما و مالک محترم هم برای برگزار نشدن بازی ها به دلیل رعایت کامل پروتکل بود که می دانستیم قسمت هایی از آن قابل اجرا نیست."


مربی ماشین سازی در ارتباط با اینکه تیمش در منطقه امن است جدول است گفت:"در فوتبال هیچ امنیت و آرامشی وجود ندارد. ما سعی می کنیم با تمام وجود از تمام بازی ها امتیاز بگیریم. بازیکنان جوان و جویای نامی داریم که می خواهند خودشان را نشان بدهند ضمن اینکه به بالای جدول هم نگاهی داریم. خیالمان راحت نیست چون فوتبال بیرحم است و با تمام وجود در 9 فینال به میدان می رویم."


او در قسمت دیگر صحبتش گفت:" بازهم می گویم:"عدالت در مورد تیم ما رعایت نشد. ما باید 15 اسفند بازی می کردیم و الان  25 درجه اختلاف دما وجود دارد. در مورد خودمان بیرحمی احساس می کنیم اما  این هم به خاطر بیماری کرونا بوده گریبانگیر همه شده است. با این وجود ما برای سه امتیاز بازی برنامه داریم و با تمام وجود بازی می کنیم."


او با اشاره به غایبان تیمش هم گفت:" یک بازیکن جوان به نام محمدسهراب نژاد مصدوم است. همچنین دیروز صبح آخرین تست کرونا را دادیم و متاسفانه در آخرین لحظه عزیز معبودی کرونایش مثبت اعلام شد و نتوانستیم او را به خوزستان بیاوریم. حتما حکمتی بوده ، جوانانی داریم که می توانند جای آن را پر کنند."

دیدگاه‌ها