کد خبر : 1692547 | 09 تیر 1399 ساعت 09:20 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

پپ: سیتی حالا حواسش به جام حذفی و CL است

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید با توجه به اهمیت جام حذفی و لیگ قهرمانان برای تیمش، حفظ تمرکز بازیکنان سیتی در ادامه بازی‌‌های لیگ برتر دشوار است.

پپ: سیتی حالا حواسش به جام حذفی و CL است

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید بعد از ناکامی این تیم در دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود در لیگ برتر و واگذاری قهرمانی به لیورپول، حفظ تمرکز بازیکنان سیتی در ادامه بازی‌های باقی‌مانده از لیگ برتر دشوار است چون سیتی از این به بعد اهمیت بیشتری برای جام حذفی و لیگ قهرمانان قائل خواهد شد.

 

شاگردان گواردیولا دیروز در یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس نیوکاسل را 2-0 شکست دهند. سیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف آرسنال خواهد رفت. شاگردان گواردیولا در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ هم باید به مصاف رئال مادرید بروند. سیتیزن‌ها بازی رفت را 2-1 با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.  

 

1506955

 

گواردیولا بعد از بازی دیروز مقابل نیوکاسل گفت:" بعد از شکست ما در لندن مقابل چلسی، از این به بعد برای حفظ تمرکزمان در لیگ برتر با دشواری‌های زیادی روبرو خواهیم بود. ما برای صعود به چمپیونزلیگ بازی می‌کنیم. چون صعود ما هنوز قطعی نیست. ولی ما به صعود نزدیک هستیم. ما برای اینکه خیال‌مان از این بابت راحت شود به دو پیروزی نیاز داریم".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" البته در حال حاضر برای ما جام حذفی و لیگ قهرمانان اهمیت بیشتری دارد. ما فصل گذشته قهرمان جام حذفی بوده‌ایم و امسال حالا دوباره به نیمه‌نهایی رسیده‌ایم. این خیلی خوب است. ما در عین حال برای دیدار با رئال مادرید در پایان فصل هم آماده می‌شویم".

 

 

دیدگاه‌ها