کد خبر : 1692555 | 09 تیر 1399 ساعت 10:09 | 20.3K بازدید | 4 دیدگاه

حرکت جالب الهامی در بازی تراکتور - نساجی

دیشب، شب تلخی برای ساکت الهامی بود. چرا که تیمش بعد از باخت در برابر پارس جنوبی در آخرین مسابقه ای که به میدان آمد این بار در استادیوم بدون تماشاگر یادگار امام شکست در برابر تیم نساجی را تجربه کرد.

حرکت جالب الهامی در بازی تراکتور - نساجی

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که در این بازی مهره های ارزشمندی چون دژاگه و شجاعی را در اختیار نداشت در جریان بازی صاحب توپ بود و بازی خود را به حریف دیکته کرد و حتی برای رسیدن به گل صاحب موقعیت های خوبی هم شد اما از بخت بد نساجی علیرضا حقیقی در این بازی یکی از بهترین بازی هایش را به نمایش گذاشت. بازی پرتعداد نساجی در منطقه یک سوم دفاعی هم کار را برای بازیکنان تراکتور سخت کرده بود و می توان گفت آنها هر چه زدند به در بسته خورد. البته که نمی شود از بازی خوب نساجی به آسانی گذشت. آنها فقط دفاع نکردند و در ضد حمله  تیم خوبی نشان دادند به طوریکه در چند صحنه صاحب موقعیت های خوبی شدند و حتی یک بار توپ به دیرک دروازه تراکتور برخورد کرد.

 

ساکت الهامی جوان که در جریان بازی فشار زیادی را تحمل کرده بود بعد از پایان بازی دست به یک حرکت جالب زد. او با سوت داور به سمت بازیکنان نساجی رفت و ضمن خسته نباشید به آنها بابت نمایشی که داشتند ودر نهایت پیروزی تبریک گفت. ساکت الهامی که سال های سال دستیار صمد مرفاوی در تیم هایی چون استقلال – مس کرمان و صبای قم بود بعد از این بازی گپ و گفتی با دستیار اینروزهای محمود فکری هم داشت.

 

سرمربی تراکتور که اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر را پشت سر می گذارد اینروزها آزمون و خطاها را تجربه می کند و بدون شک در صورت حمایت از سوی باشگاه در روزهای بحرانی و اینکه تیم شکست را می پذیرد می تواند به مربی باتجربه و بهتری برای تراکتور تبدیل شود. هر چند نمی شود منکر شد نقش بازیکنان بزرگ همیشه در تیم هایی چون تراکتور پر رنگ است و طبیعی است در غیاب آنها باز کردن گره بازی سخت باشد. خصوصا در روزهایی که تیم در برابر یک تیم مدافع بازی می کند. حریفی که با دفاع و ضد حمله به میدان می آید و با همه توان ابتدا در اندیشه گل نخوردن است.

 

دیدگاه‌ها