کد خبر : 1692562 | 09 تیر 1399 ساعت 10:30 | 25.9K بازدید | 1 دیدگاه

ژاوی تایید کرد: برای نیمکت بارسا آماده می‌شوم

ژاوی اسطوره باشگاه بارسلونا که در حال حاضر هدایت باشگاه قطری السد را به عهده دارد فاش کرد که در حال آماده شدن برای بدست گرفتن سکان هدایت بلوگرانا است.

ژاوی تایید کرد: برای نیمکت بارسا آماده می‌شوم

به گزارش "ورزش سه‌"، ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا و یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های سابق این تیم نزد هواداران بلوگرانا، در یک گفتگو ضمن توضیح دادن برنامه‌های آتی بارسلونا اعتراف کرد که در حال آماده شدن برای بدست گرفتن سکان هدایت بارسا است. ژاوی البته خاطرنشان کرد تنها در صورتی به عنوان مربی به بارسا برخواهد گشت که روی تصمیم‌های مربوط به تیم کنترل داشته باشد.

 

1506968

 

در اوایل سال جاری میلادی شایعات زیادی درباره بازگشت ژاوی به نوکمپ به عنوان سرمربی بارسا مطرح شد. بعد از اخراج ارنستو والورده این شایعات به اوج رسید ولی در نهایت، در ماه ژانویه کیکه ستین بود که به این سمت منصوب شد. بارسلونا در دوران ستین نتوانسته انتظار هوادارانش را برآورده کند و حالا که شش بازی به پایان فصل لالیگا باقی مانده دو امتیاز از حریف سنتی‌اش رئال مادرید عقب افتاده.

 

ژاوی در مصاحبه‌ای با روزنامه کاتالان اسپورت گفت:" بزرگترین امید من در حال حاضر این است که مربی بارسا شوم و بارسلونا را با روزهای موفقیت و پیروزی برگردانم".

 

1498704

 

اسطوره بارسلونا در ادامه صحبتهایش گفت:" من فقط به دنبال موفقیت خودم نیستم بلکه می‌خواهم بازیکنان فعلی این تیم و باشگاه در مسیر موفقیت و پیروزی قرار بگیرند. من و کادر فنی‌ام مدتها است در حال آماده شدن هستیم و از این بابت خیلی هیجان داریم. من قبلا هم بارها گفته‌ام ولی می‌خواهم اگر در بارسا هستم تصمیمات فوتبالی به عهده‌ام باشد. البته روشن است که بعد از انتخابات باشگاه، صحنه برای تغییرات آماده می‌شود و من هیچ احتمالی را رد نمی‌کنم. آنها ماه ژانویه به دنبال من آمدند و ما با هم صحبت کردیم. من شرایط را به آنها گفتم ولی زمان برای انجام چنین کاری مناسب نبود".

 

 

دیدگاه‌ها