کد خبر : 1692623 | 09 تیر 1399 ساعت 14:42 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

صدای هواداران در نقش جهان زنده می‌ماند !

سپاهان باید بدون هوادارانش در نقش جهان از گل گهر میزبانی کند ولی کانون هواداران تیم فوتبال باشگاه برنامه هایی برای حمایت از شاگردان امیرقلعه نویی در نظر گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تمام جنجال های دیدار سپاهان و پرسپولیس که قرار بود در اسفندماه برگزار شود و به نوعی تعیین تکلیف قهرمان لیگ در گرو نتیجه این بازی بود، به خاطر این موضوع بود که هواداران سپاهان نمی خواستند تیمشان در ورزشگاه خانگی تنها بماند و سرانجام این بازی برگزار نشد و با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیسی اعلام شد که حالا با 12 امتیاز اختلاف در صدر جدول ایستاده و شانس مسلم قهرمانی مسابقات به شمار می رود.


حالا پس از مدت ها بار دیگر سپاهان می خواهد در نقش جهان یک دیدار رسمی را پس از پیروزی 2 بر 1 مقابل فولادخوزستان برگزار کند و این دیدار به دلیل ویروس کرونا مانند سایر نقاط دنیا که با این مسئله کنار آمده اند بدون حضور هواداران خواهد بود.

 

1507101


کانون هواداران تیم فوتبال سپاهان اما برای این بازی خانگی برنامه هایی در نظر دارد تا حداقل کمی طلایی پوشان در خانه احساس تنهایی نکنند. 


بر این اساس و با برنامه ریزی هایی که کانون هواداران سپاهان انجام داده است قرار بر این شده تا هنگام گرم کردن و شروع مسابقه صدای هواداران سپاهان پخش شود و در حین مسابقه نیز با توجه با چارچوب سازمان لیگ، پخش این صدا ادامه دار خواهد بود.  ضمن اینکه در صورت پیروزی سپاهان برابر شاگردان مجید جلالی، مراسم تشویق ایسلندی سپاهانی ها که در هر بازی وجود دارد، برگزار خواهد شد.


سپاهان در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت ها امشب از ساعت 20:45 دقیقه میزبان شاگردان مجید جلالی می شود.

 

1507100

دیدگاه‌ها