کد خبر : 1692634 | 09 تیر 1399 ساعت 15:11 | 99.5K بازدید | 12 دیدگاه

استادیوم در حال نوسازی است

ماجرای عکس جنجالی اسکوچیچ در ورزشگاه شهر قدس

تصویری که دیشب از سرمربی تیم ملی در ورزشگاه شهر قدس شکار شد، ابعاد تازه ای پیدا کرده و به عنوان نمونه ای از به هم ریختگی های فوتبال ایران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

ماجرای عکس جنجالی اسکوچیچ در ورزشگاه شهر قدس

تصویری که دیشب از سرمربی تیم ملی در ورزشگاه شهر قدس شکار شد، ابعاد تازه ای پیدا کرده و به عنوان نمونه ای از به هم ریختگی های فوتبال ایران مورد ارزیابی قرار گرفته است.


به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ که شب گذشته بیننده ی دیدار پیکان و پرسپولیس بود، ترجیح داد به جای حضور در جایگاه VIP و یا جایگاه خبرنگاران، بازی را از روی صندلی های بالای جایگاه ویژه و در فضایی باز دنبال کند که با انتشار تصاویری از محل استقرار  اسکوچیچ، به نظر می رسد آنجا مکانی در خور شأن حضور سرمربی تیم ملی نبوده است.  


او که از خطرات ابتلا به ویروس کرونا هراس دارد، سعی کرد جایی بنشیند که حداکثر فاصله را با سایر افراد حاضر در ورزشگاه رعایت کند و در محیط بسته حاضر نشود. 

 


امروز تصاویری از سرمربی تیم ملی  که در جایگاه نامطلوبی از ورزشگاه نوساز شهر قدس بر روی صندلی نشسته است منتشر گردید که همین امر موجب انتقادهای گسترده کاربران فوتبالی در فضای مجازی شد. این در حالی است که مسئول ورزشگاه شهر قدس می گوید در حال حاضر مشغول بازسازی و توسعه ورزشگاه هستند و مکانی را که اسکوچیچ جهت نشستن و تماشای مسابقه انتخاب کرده است، همان مکانی است که توسط مسئولین استادیوم در حال بازسازی بوده و عملیات ساختمانی روی آن قسمت از ورزشگاه ادامه دار است. بنابریان آنچه که نسبت به این مسئله منتشر شده است، به دور از شناخت ابعاد واقعی ماجراست.

 

مسئول استادیوم شهدای شهر قدس که با خبرنگار "ورزش سه" صحبت می کرد، در این خصوص گفت: از آنجایی که کشورمان قصد میزبانی جام ملت های آسیا را دارد، ما نیز تغییراتی  را در ورزشگاه ایجاد کرده ایم  و مشغول توسعه دادن ورزشگاه هستیم. البته ما قبلا استانداردهای لازم را از AFC دریافت کرده ایم اما در حال بهبود شرایط ورزشگاه هستیم و قسمتی که آقای اسکوچیچ در آن نشسته بود در حال نوسازی است و طبیعی است که تصاویر مربوط به تیرچه بلوک و آجر در آن نمایان باشد. من این مسئله را شیطنت میدانم چرا که اگر کسی با آگاهی از شرایط ورزشگاه شهر قدس مطلع بود، چنین خبری را منتشر نمی کرد.

 

باغستانی در ادامه می گوید البته ما دوست نداشتیم آقای اسکوچیچ آنجا بنشیند اما ایشان خودشان ترجیح دادند به آنجاد بروند. ما برای ایشان در جایگاه VIP جایی را در نظر گرفته بودیم اما آقای اسکوچیچ اظهار داشتند که باید تنها باشند و کسی دور و برشان نباشد. بنابراین ایشان به آن قسمت از ورزشگاه رفتند که بعدا عکسهایی از آن مکان منتشر شده است که این ذهنیت را در بین طرفداران فوتبال ایجاد کرده که ورزشگاه شهر قدس یک ورزشگاه ویرانه و درب و داغان است.

 

دیدگاه‌ها