کد خبر : 1692645 | 09 تیر 1399 ساعت 15:35 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی رئال بر اسپانیول

توصیف کریم از پاس گل شاهکارش به کاسیمیرو

کریم بنزما شب گذشته پاس گلی استثنایی به کاسیمیرو داد تا تنها گل بازی رئال و اسپانیول، اینگونه رقم بخورد.

توصیف کریم از پاس گل شاهکارش به کاسیمیرو

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما یک بار دیگر برای رئال شاهکار کرد و بسیاری برد شب گذشته رئال برابر اسپانیول را به نام او نوشته اند. هرچند بنزما گل سه امتیازی را نزد ولی روی پاس پشت پای او بود که کاسیمیرو توانست رئال را در دقیقه 45 بازی به گل پیروزی بخش برساند.

ستاره فرانسوی به فاصله شش هفته تا پایان لالیگا، 17 گل به ثمر رسانده و پشت سر مسی، دومین گلزن برتر لالیگاست.

 

 

1506957

 

 

کریم در پایان بازی و در مورد پاس گلش گفت:« حرکت خوبی بود ولی مهم گل کاسیمیرو بود که کار را تمام کرد. در واقع پاس من خوب بود ولی مهم این بود که تبدیل به گل شود. این یک سه امتیاز بسیار مهم در یک بازی دشوار بود. در نهایت برنده شدیم و بسیار خوشحالم.

برای من فوتبال یعنی همین. یک لحظه به ذهنم رسید که آنگونه پاس بدهم. دید من به فوتبال اینطور است. کاسیمیرو را ندیده بودم ولی می دانستم که پشت سرم قرار دارد و حرکت من را می خواند.»

 

دو امتیاز برتری به بارسا:« این فاصله امتیازی خیلی مهم است. نمی خواهم بگویم که به بارسا نگاه نمی کنیم و واضح است که نتایج آنها را تعقیب می کنیم ولی بیشتر روی خودمان تمرکز داریم. هنوز شش بازی باقیمانده و هر کدام شان مثل فینال است. بهتر از بارساییم؟ در این مورد صحبت نمی کنم. شرایط ما خوب است و باید همینطور تا پایان ادامه دهیم. قهرمانی ما هنوز قطعی نشده است.»

 

 

1506938

دیدگاه‌ها