کد خبر : 1692658 | 09 تیر 1399 ساعت 17:09 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز بارسلونا به ژاوی در روزهای بحرانی

باشگاه بارسلونا روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و گفته می شود شاید کیکه ستین انتهای فصل را هم نبیند.

چراغ سبز بارسلونا به ژاوی در روزهای بحرانی

به گزارش "ورزش سه"، با دومین تساوی متوالی دور از خانه بارسا، رئال مادرید فرصت این را پیدا کرد تا دو امتیاز در صدر فاصله بگیرد و به فاصله شش هفته تا پایان فصل، شانس اول قهرمانی لالیگا محسوب می شود.

 

 

1506664

 

 

رئال در حالی به سمت قهرمانی می رود که بارسا حال و روز خوشی ندارد. پس از تساوی برابر سلتا، لوئیس سوارز همه چیز را متوجه کیکه ستین دانست و امروز تصاویری از تنش لفظی بین لئو. مسی و ادر سارابیا دستیار کیکه ستین نیز منتشر شد تا مشخص شود بین بازیکنان و کادر فنی، اختلافات جدی است.

بازیکنان بارسا هرگز با اخراج ارنستو والورده موافق نبودند و مشخصا نتوانسته اند با ایده های کیکه ستین خود را وفق بدهند. سران بارسا پس از اخراج والورده قصد داشتند ژاوی هرناندز را جانشین او کنند ولی اسطوره آبی اناری ها پاسخ منفی داد.

 

 

1507099

 

 

ژاوی روز گذشته اما تایید کرد که در حال آماده کردن خود برای پذیرش هدایت بارساست:« بزرگترین امید من در حال حاضر این است که مربی بارسا شوم و بارسلونا را با روزهای موفقیت و پیروزی برگردانم.  من و کادر فنی‌ام مدت هاست در حال آماده شدن هستیم و از این بابت خیلی هیجان داریم. من قبلا هم بارها گفته‌ام که اگر به بارسا بیایم، باید تصمیمات فوتبالی به عهده‌ من باشد.»

 

در اوج بحران و شایعه، امروز صفحه توئیتر باشگاه بارسلونا گل روز را به ژاوی اختصاص داد. ویدیویی از گل زیبای ژاوی به ساراگوسا به عنوان گل روز باشگاه انتخاب شد که رسانه های اسپانیایی از آن به عنوان چراغ سبز باشگاه به ژاوی تعبیر کرده اند.

 

دیدگاه‌ها