کد خبر : 1692714 | 09 تیر 1399 ساعت 20:21 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره مغضوب حالا ناجی رئال مادرید است!

تیبو کورتوا در دیدار مقابل اسپانیول یک بار دیگر موفق به ثبت کلین شیت برای رئال مادرید شد.

ستاره مغضوب حالا ناجی رئال مادرید است!


به گزارش "ورزش سه"، شاید ابتدا رئال مادرید تصور کرد که آنها هرگز در خطر مغلوب شدن مقابل اسپانیول در یکشنبه شب نیستند، اما واقعیت این بود که اسپانیول موفق به ایجاد چند فرصت خطرناک هم شد. اما تیبو کورتوا در تمام صحنه ها عملکرد خوبی داشت و برای نجات دروازه تیمش حاضر بود. رائول دی توماس خطرناکترین بازیکن اسپانیول بود و می توانست دروازه رئال را باز کند، اما دروازه بان بلژیکی شب خوبی را سپری کرد.

 

1507196

 

حالا کورتوا با ثبت یک کلین شیت دیگر در 29 بازی لالیگا در این فصل 15 بار موفق به انجام این کار شده و این عملکرد او را در صدر بهترین دروازه بان در بین پنج لیگ برتر اروپا قرار می دهد. در حال حاضر مانوئل نویر از بایرن مونیخ نیز چنین کارنامه ای به ثبت رسانده، اما بوندس لیگا به پایان رسیده و کورتوا شش بازی باقیمانده برای بهبود رکورش فرصت دارد.

 

تیبو کورتوا در 29 بازی 18 گل دریافت کرده و میانگین 0.62 در هر دیدار را ثبت کرده، در حالی که رکورد نزدیک ترین رقیب او یعنی یان اوبلاک از اتلتیکومادرید، در 31 بازی 22 گل خورده و میانگین او 0.71 است.

 

این در حالیست که در ابتدای فصل و خصوصا در دیدار مقابل بروژ در لیگ قهرمانان، کورتوا عملکرد ضعیفی داشت و بارها از سوی هواداران هو می شد. اما این دروازه بان بلندقد پیشرفت قابل توجهی در این مدت داشته و حالا به یکی از موثرترین بازیکنان رئال مادرید تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها