کد خبر : 1692775 | 09 تیر 1399 ساعت 22:59 | 29K بازدید | 1 دیدگاه

شیمبا؛ گلزنی که کلین شیت کرد

آقای گل لیگ برتر دروازه بان شد (عکس)

لوسیانو پریرا که گل پیروزی بخش فولاد را زده بود، در دقایق آخر پس از اخراج شهاب گردان، دروازه بان شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که فولاد بازی را با یک گل عقب افتاده بود، در پایان با نتیجه 2-1 پیروز شد. در نیمه نخست فرشاد احمدزاده دروازه لک را گشود و در نیمه دوم این لوسیانو پریرا بود که با شوت سرضرب خود گل پیروزی بخش را به ثمر رساند. اما اتفاق عجیب در دقیقه 88 رخ داد؛ جایی که پس از اخراج شهاب گردان، پریرا در درون دروازه قرار گرفت.

 

در دقیقه 65 پاس احمدزاده از لب خط به محمد آبشک رسید و او به دقیق توپ را به محوطه جریمه رساند و پس از این که مدافعان ماشین سازی از دفع توپ ناکام بودند، لوسیانو پریرا با شوت تماشایی خود گل دوم را زد و فولاد را پیش انداخت. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که شاگردان نکونام برای دومین هفته متوالی کامبک زدند و بازی باخته را با نتیجه پیروزی عوض کردند.

 

شیمبا با این گلی که زد در جدول گلزنان به عدد 5 رسید و همچنین تعداد گل های خود در لیگ برتر ایران را هم به عدد 79 رساند. او حالا اگر تا پایان فصل سه گل دیگر هم بزند در کنار هموطنش لوسیانو ادینهو آقای گل خارجی های لیگ خلیج فارس لقب خواهد گرفت. وی همچنین فصل پیش عنوان آقای گلی را به دست آورد.

 

نکته جالب این که در شرایطی که فولادی ها خود را برنده بازی می‌دانستند، برخورد شهاب گردان با بازیکن ماشین سازی منجر به کارت قرمز برای دروازه بان فولاد شد و باتوجه به این که نکونام هر 5 تعویض خود را انجام داده بود، پریرای بلند قامت در درون دروازه قرار گرفت. او برای 10 دقیقه دروازه بان فولاد بود و موفق به کلین شیت شد تا نخستین گلزن لیگ برتر باشد که همزمان کلین شیت هم می‌کند.

 

1507289

 

1507290

 

1507291

دیدگاه‌ها