کد خبر : 1692877 | 10 تیر 1399 ساعت 13:20 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

ری پارلر

گوندوزی باید از استانداردهای آرسنال تبعیت کند

ستاره سابق آرسنال می‌گوید ماتئو گوندوزی هافبک فرانسوی این تیم باید از استانداردهای رفتاری باشگاه تبعیت کند تا سالها تلاش خود در این تیم را به هدر ندهد.

گوندوزی باید از استانداردهای آرسنال تبعیت کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه ماتئو گوندوزی، ستاره فرانسوی آرسنال به دلیل مشکلات انضباطی از سوی میکل آرتتا سرمربی این تیم توبیخ شد و دو بازی تیمش مقابل ساوتهمپتون و شفیلد یونایتد را از روی نیمکت تماشا کرد، ری پارلر، ستاره سابق توپچی‌ها می‌گوید گوندوزی باید از استانداردهای رفتاری باشگاه تبعیت کند چون در غیر اینصورت ممکن است سالها تلاش او در امیریتس به هدر برود.

 

درحالیکه شاگردان آرتتا با پیروزی 2-1 مقابل شفیلد به نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس راه یافتند گوندوزی برای دومین بازی پیاپی به میدان فرستاده نشد. او بعد از درگیری با بازیکنان برایتون در بازی دو تیم و انتقادهایی که از او به خاطر فخرفروشی به آنها با مقایسه میزان دستمزدش مطرح شده بود در بازی قبلی آرسنال مقابل ساوتهمپتون هم نیمکت‌نشین بود.

 

1507445

 

ری پارلر در گفتگو با گل در این باره گفت:" گوندوزی بازیکن خیلی خوب و باانرژی‌ای است. به نظر من آرتتا در حال حاضر دارد اقتدار خود را به رخ می‌کشد. یک سرمربی باید حتما از اقتدارش محافظت کند چون تنها در این صورت است که بازیکنان به او احترام خواهند گذاشت".

 

ستاره سابق توپچی‌ها در ادامه گفت:" ماتئو پایش را از خط بیرون گذاشته و آرتتا او را فعلا کنار گذاشته. من همیشه گفته‌ام فوتبالیست‌ها باید در زمین و با فوتبال‌شان حرف بزنند نه با زبان‌شان. گوندوزی باید از استانداردهای رفتاری باشگاه تبعیت کند چون در غیر اینصورت ممکن است این همه سال تلاشش در آرسنال هدر برود".

 

 

دیدگاه‌ها