کد خبر : 1692899 | 10 تیر 1399 ساعت 14:58 | 37.5K بازدید | 3 دیدگاه

افشای توئیت جنجالی دستیار ستین علیه مسی

پس از تساوی بارسلونا برابر سلتا پخش تصاویری از مسی و ادر سارابیا دستیار کیکه ستین، پرده از اختلاف فوق ستاره آرژانتینی با او برداشت.

افشای توئیت جنجالی دستیار ستین علیه مسی

به گزارش "ورزش سه"، بارسا یکی از پرحاشیه ترین مقاطع چند سال اخیر خود را پشت سر می گذارد. دو تساوی متوالی خارج از خانه سبب شد تا فاصله این این با رئال در صدر لالیگا به دو امتیاز افزایش یابد و به همین دلیل بازی امشب برابر اتلتیکو از اهمیتی دوچندان برخوردار است.

 

 

1507032

 

 

در یکی دو روز اخیر ثابت شده است که بین بزرگان رختکن بارسا و کادر فنی ارتباط خوبی وجود ندارد. شنبه شب پس از تساوی برابر سلتا و رختکن، تنش سختی بین دو طرف در گرفت و در تمرین روز یکشنبه، کیکه ستین جلسه ای طولانی با بازیکنان داشت و از آنها خواست با کنار گذاشتن اختلافات، در جهت منافع تیم حرکت کنند.

مشخص شده است که بین مسی و دیگر بازیکنان بارسا با ادر سارابیا دستیار ستین اختلافات عمیقی وجود دارد و بازیکنان دوست ندارند او دیگر در رختکن حاضر شود. در اوج تنش و بحران، انتشار توئیتی قدیمی از ادر سارابیا بر شعله اختلافات افزوده است.

سارابیا سال 2015 در حمایت از رونالدو توئیت کرده بود:« دنیای فوتبال هرگز گلزنی چون رونالدو به خود ندیده است». سارابیا در مقطعی این توئیت را نوشته بود که بین رونالدو و مسی دوئلی سخت برای آقای گلی لالیگا و کسب توپ طلا وجود داشت.

بازخوردها نسبت به این توئیت اغلب منفی بوده و هواداران بارسا به سارابیا تاخته اند. درصد کمی نیز به حمایت از دستیار جنجالی پرداخته اند.

 

 

1507031

دیدگاه‌ها