کد خبر : 1692911 | 10 تیر 1399 ساعت 15:22 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرخ‌ها علیه رسول‌پناه و مدیران

شکاف از هیات مدیره به بازیکنان پرسپولیس رسید

بازیکنان پرسپولیس در اقدامی عجیب در پست‌هایی مشترک علیه سرپرست موقت باشگاه جبهه گرفته‌اند.

شکاف از هیات مدیره به بازیکنان پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مهدی رسول پناه در ابتدای حضورش در هیات مدیره پرسپولیس با توجه به موضوع جنجالی "دندانپزشک وزیر" مورد هجمه قرار داشت، در نهایت توانست خیلی زود از ریاست هیات مدیره این باشگاه به جانشینی محمدحسن انصاریفر دست یابد.

 

با این حال در همان مقطع ابتدایی مدیریت مهدی رسول پناه، او به شدت تحت فشار قرار داشت و در نهایت با روی روال افتادن شرایط توانست جایگاه خود را تا حد زیادی مستحکم کند. در این راه البته قراردادی که با کارگزار پیش از این به امضا رسیده بود، کمک شایانی کرد. با این حال بزرگترین چالش‌های این باشگاه در خصوص مذاکره و پرونده طلبکاران این باشگاه (بودیمیر، زلاتکو ایوانکوویچ، برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون، نیلسون، فرناندو گابریل، آنتونی استوکس و...) همچنان باز مانده و تهدید بزرگی برای باشگاه محسوب می‌شوند. خصوصا اینکه تاکنون در سه مرحله دریافتی که این باشگاه از کارگزار داشته، آنها توانسته‌اند مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند و حتی در پرداختی مطالبات بازیکنان خارجی و تمدید قرارداد نیز ناکام مانده‌اند.

 

موضوع مهم اما اینجاست که بازیکنان بعد از مشکلاتی که در راستای مدیریت این باشگاه شکل گرفته، در اتفاقی تازه اقدام به قرار دادن پست‌هایی علیه مدیریت باشگاه در صفحه اینستاگرامی خود کرده‌‌اند. اقدامی که به نظر می‌رسد نشان از اطمینان لازم آنها بابت تغییرات احتمالی این باشگاه در بخش مدیریتی دارد تا اینچنین بی پروا نسبت به آن واکنش نشان داده و موضع بگیرند.

 

عدم پیگیری موضوع مربوط به مطالبات بازیکنان و شایعاتی که با بی توجهی باشگاه در خصوص لیست ورود و خروج همراه بوده در کنار موضوع برخی مشاوران مهدی رسول پناه و دخالت آنها در بحث قرارداد بازیکنان باعث شده آنها طی این پست‌ها خواهان تعیین تکلیف باشگاه از حیث مدیریتی باشند. بازیکنان به شدت نسبت به رفتار برخی نزدیکان باشگاه که در سمت معاون و مشاور در باشگاه، بیشتر امور را در دست گرفته و طی مدت اخیر با بیشتر مدیران تیم که رفته‌اند نیز رابطه داشته‌اند، موضع دارند. انتقاد آنها نسبت به بخش اقتصادی باشگاه و معاون این بخش نیز جدی است و مطمئنا در صورتی شرایط تداوم یابد همانطور که در پست خود وعده داده‌اند بار دیگر موضع تندتری نسبت به این مسائل خواهند گرفت.

 

این اتفاقات در حالی رقم خورده که باشگاه در بخش مدیریتی نیز بعد از ماه‌ها همچنان دچار اختلافات داخلی است و میان مهرداد هاشمی و مهدی رسول پناه هنوز اختلاف نظرها وجود دارد و آنها نتوانسته‌اند نشست مشترک مسالمت آمیزی برای ادامه همکاری داشته باشند. از سوی دیگر هم هیات مدیره پرسپولیس هنوز با سه عضو به کار ادامه می‌دهد که دستورالجسه‌ها توسط رغبتی و رسول پناه تایید و توسط هاشمی وتو یا رد می‌شود که با همان دو رای به تایید می‌رسد! ماجرایی که در خصوص الحاقیه کارگزار هم به همین شکل پیش رفت.

 

در نهایت به نظر می‌رسد وزارت ورزش بار دیگر مجبور به تغییراتی در بخش مدیریتی باشگاه شود و بازیکنان و هواداران این تیم را از سردرگمی بزرگی که دچارش هستند خارج کند.

دیدگاه‌ها