کد خبر : 1692930 | 10 تیر 1399 ساعت 16:15 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

خداحافظی احساسی اشرف حکیمی با دورتموند

اشرف حکیمی ستاره مراکشی رئال که قرضی برای بوروسیا دورتموند بازی می کرد، امروز قراردادش با این باشگاه به اتمام رسید.

خداحافظی احساسی اشرف حکیمی با دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، اشرف حکیمی تابستان دو سال پیش بود که با قراردادی قرضی و دو ساله از رئال راهی دورتموند شد. او در رئال ذخیره دنی کارواخال بود و تصمیم گرفت به تیمی برود که بتواند دقایق بیشتری بازی کند. انتخاب او دورتموند بود و دو سال فوق العاده را هم در این باشگاه پشت سر گذاشت و ارزش او به 60 میلیون یورو افزایش پیدا کرد.

در حالی که تصور می شد رئال او را برای مدت زمانی طولانی حفظ کند؛ اما با عدم تمایل خود بازیکن برای تمدید قرارداد و با توجه به اینکه تنها یک سال از قراردادش باقیمانده بود، در نهایت تصمیم بر این شد که او راهی باشگاهی دیگر شود. اینتر میلان با پرداخت 40 + 5 میلیون یورو اشرف را برای 5 سال آینده در اختیار خواهد داشت. او امروز وارد میلان شد تا در تست های پزشکی اینتر شرکت کند.

 

 

Achraf se despidió del Borussia y de sus aficionados con una carta.

 

 

اشرف ساعاتی پیش با انتشار یک متن در صفحه اجتماعی خود، با هواداران دورتموند وداع گفت:« به لحظه ای رسیدیم که یک مقطع بسیار خوب در زندگی ام به پایان خواهد رسید. پس از دو سال فوق العاده، باید باشگاهی که به من شادی فراوانی هدیه داد را ترک کنم. از همان روز اول، باشگاه و هواداران به شکلی باورنکردنی از من استقبال کردند و حالا می دانم که انتخاب دو سال پیشم، تا چه اندازه درست بوده است.

باید از تمام هم تیمی هایم، کادر فنی و تمام اعضای باشگاه که به من لطف داشتند و اطمینان کردند، تشکر کنم. همچنین از هواداران فوق العاده باشگاه که در هر بازی، بی قید و شرط حامی تیم بودند. من هرگز دیوار زرد را فراموش نخواهم کرد. در انتها از خانواده و دوستانم که همیشه و همه جا از من حمایت کرده اند نیز تشکر می کنم.

امیدوارم روزی دوباره با یکدیگر هم مسیر شویم. به امید دیدار بوروسیا دورتموند.»


 

 

 

دیدگاه‌ها