کد خبر : 1692981 | 10 تیر 1399 ساعت 20:50 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: دربی بدون حضور هواداران متفاوت است

فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی مدعی شد دربی لندن بدون حضور تماشاگران متفاوت خواهد بود.

لمپارد: دربی بدون حضور هواداران متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در دوران از سرگیری مسابقات بعد از روزهای قرنطینه عملکرد درخشانی داشته و فاصله زیادی با کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد. فرانک لمپارد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار این هفته مقابل وستهام حاضر شد و در مورد شرایط تیم خود و این مسابقه صحبت کرد.

 

فرانک لمپارد گفت: "من از برنده شدن در بازی ها و روشی که بازی کرده ایم خوشحالم. ما مقابل سیتی استوار نشان دادیم، اما باید به کارمان ادامه دهیم و روی تمام قسمت های بازی تمرکز کنیم. دیدار مقالا وستهام یک بازی خاص است و ما سه امتیاز را می خواهیم. دکلان رایس بازیکن خوبی است، اما هیچ صحبتی در مورد او وجود ندارد و تا پایان لیگ برتر دیگر حرفی برای گفتن در مورد بازیکنان دیگر تیم ها نخواهم داشت.

 

1484175

 

شرایط بدون حضو تماشاگران متفاوت خواهد بود و همه چیز معطوف به 11 بازیکن حاضر در زمین است. در دربی لندن همیشه هواداران تیم مورد علاقه شان را حمایت می کنند و این یک مزیت برای تیم میزبان است. اما در حال حاضر شرایط اینگونه نیست و ما نیز می دانیم با چه موقعیتی مواجه خواهیم شد.

 

در یک دوره کوتاه قبل از فصل، تعادل در کار فیزیکی و تاکتیکی همان چیزی است که شما به دنبالش هستید. بازیکنان به ترکیب بازگشتند و واقعا خوب عمل کردند. ما قادر بودیم در شرایط خوبی قرار گیریم و دوران قرنطینه زمان فکر کرد در مورد چگونگی روند پیشرفت چلسی را به من داد."

دیدگاه‌ها