کد خبر : 1692993 | 10 تیر 1399 ساعت 21:38 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال در این بازیها به خودش باخت 

پاشازاده:فرهاد مجیدی الان باید هنر خود را نشان بدهد

پیشکسوت استقلال مدعی است نبود افراد باتجربه در رختکن استقلال مشهود است و این تیم از این جهت، در حال ضرر کردن است.

پاشازاده:فرهاد مجیدی الان باید هنر خود را نشان بدهد

به گزارش "ورزش سه" مهدی پاشازاده درباره عملکرد استقلال در شروع دوباره لیگ برتر گفت: در دو بازی اخیر استقلالی‌ها عملکرد خوبی نداشتند و پنج امتیاز مهم را از دست دادند؛ البته این اتفاقات در فوتبال می‌افتد و الان بارسلونا را می‌بینید که عقب افتاده است و بیشتر از هر مسئله‌ای فکر می‌کنم هم از لحاظ روحی روانی و هم از لحاظ بدنی افت کرده است و انشالله هر چه زودتر به روند سابق‌اش بازگردد.

 

مدافع سابق آبی‌ها درباره آشفتگی در رختکن استقلال افزود: در کل دنیا این اتفاقات می‎‌افتد و برای مثال تمرکز تیم بارسلونا را ببینید که چطور به هم ریخته است و هر تیمی بتواند سریع‌تر به روند عادی‌اش بازگردد، امتیازات بهتری خواهد گرفت؛ استقلال در بازی‌های اخیر بیش از رقیب، به خودش باخته است. هم اشتباهات کادرفنی و هم اشتباهات بازیکنان هم در بازی فولاد و هم در بازی سایپا که اتفاقات بازی سایپا مشهود بود؛ کادرفنی وظیفه داشت تیم را به لحاظ روانی ریکاوری کند چرا که داور اشتباه کرد اما نباید خیلی رو آن مسئله زوم کنند. اگر در بازی با فولاد هم به نظر من فرهاد مجیدی، کنار زمین می‌ماند میتوانست تک امتیاز بگیرد و سایپا را هم ببرد.

 

پاشازاده که با برنامه ورزش ایران از رادیو ایران گفت‌وگو می‌کرد، درباره عملکرد کادرفنی هم توضیح داد: من زمانی که مجیدی روی نیمکت نشست او را حمایت کردم و همین الان هم از او حمایت می‌کنم، اما موضوع اینجاست که فرهاد اگر می‌خواهد خود را در مربیگری اثبات کند، باید بتواند استقلال را از بحران خارج کند. سخت‌ترین مقطع برای یک سرمربی زمانی است که تیمش در بحران می‌رود و این به توانایی او بستگی دارد که آیا می‌تواند تیمش را از افت خارج کند یا نه.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره آینده این تیم در فصل جاری، خاطرنشان کرد: مجیدی زمانی که آمد یک تیم خوب و آماده را از استراماچونی تحویل گرفت و همه چیز عالی بود، اما حالا در کوران مسابقات باید ارزش‌های خود را اثبات کند.

 

پاشازاده درباره اخبار بازگشت دوباره استراماچونی گفت: وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد قطعا کادر فنی آن مقصر است. بی نظمی و بی تجربگی یکی از مشکلات اصلی استقلال است که در بازی های این تیم مشهود است؛ این ضعف مربوط به بازیکن یا شخص خاصی نیست و کل تیم خوب بازی نمی‌کند. مهم نیست استقلال با سیستم سه دفاعه استراماچونی بازی کند یا با هر سیستم دیگری، موضوع این است که تیم مجیدی انسجام ندارد.

 

او افزود: استقلال از نبود افراد باتجربه در رختکن استقلال مشهود است و این تیم از این جهت، در حال ضرر کردن است؛ شخصی مانند کریم باقری که در کنار فرهاد مجیدی باشد و او را کمک کند.

 

در بخش پایانی صحبت‌هایش هم مهدی پاشازاده گفت: نیمکت استقلال و پرسپولیس داغ است و انتقادات را همه مربیانی که روی این نیمکت می‌نشینند تحمل می‌کنند؛ از ناصر حجازی و منصور پورحیدری تا مربیانی چون امیر قلعه نویی، پرویز مظلومی و علیرضا منصوریان. چرا که در اطراف این تیم‌ها حواشی زیاد است. مربیانی که در این تیم‌ها می آیند باید تجربه دیگران کمک بگیرند تا بتوانند موفق شوند.

دیدگاه‌ها