کد خبر : 1692998 | 10 تیر 1399 ساعت 21:53 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم ۷- علم و ادب تبریز صفر

لیگ یک/ یک تیم برای صعود، یک تیم برای سقوط

شاگردان رسول خطیبی با نمایشی فوق‌العاده موفق به کسب برتری برابر علم و ادب تبریز شدند.

 لیگ یک/ یک تیم برای صعود، یک تیم برای سقوط

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول، تیم‌های آلومینیوم اراک و شهرداری تبریز از ساعت ۱۹:۵۵ امشب در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند که قضاوت این بازی را عباس راکی برعهده داشت.

 

آلومینیوم اراک که بازی را با ترکیب سجاد بیرانوند، ابوالفضل عکاشه، محمد شاه‌محمدی، امیرحسین رنگرزجدی، میثم مجیدی، میرمهدی قریشی، حامد پاکدل، سید میثم آقایی، عباس یحیی‌بیگی، محمد علی‌نژاد و سید پیمان میری آغاز کرده بود، در نیمه اول برتری کامل نسبت به تیم قعرنشین شهرداری تبریز داشت و با برتری به رختکن رفت.

 

شاگردان رسول خطیبی در شروع مسابقه به گل رسیدند که داور آن را آفساید اعلام کرد، اما لحظاتی پس از آن و در دقیقه ۱۲ سید مهدی قریشی توانست دروازه شهرداری تبریز را باز کند و در دقیقه ۲۹ هم توسط حامد پاکدل به گل دوم برسد.

 

1507559

 

آلومینیوم در نیمه دوم فوق‌العاده ظاهر شد و پس از آنکه مثل نیمه اول یک گل آفساید زد، بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۷۰ با اشتباه مدافع شهرداری تبریز و گل به خودی او، نتیجه را ۳ بر صفر کرد.

 

سید پیمان میری که در نیمه اول موقعیت‌های خطرناکی به وجود آورده بود، در دقایق ۷۴ و ۸۱ توانست دو گل برای آلومینیوم اراک به ثمر رساند و خیال تیمش را بابت برد راحت کند، اما این پایان کار نبود و سعید خردمند هم در دقایق ۸۲ و ۸۵ دو بار دیگر دروازه شهرداری تبریز را باز کرد.

 

در لحظات پایانی مهار توپ سجاد بیرانوند اجازه نداد شهرداری تبریز به حتی یک گل در این بازی برسد تا در نهایت شاگردان رسول خطیبی موفق به کسب برتری قابل توجه ۷ بر صفر شوند و با این نتیجه ۴۸ امتیازی شده و به رده دوم جدول لیگ یک صعود کنند.

دیدگاه‌ها