کد خبر : 1693080 | 11 تیر 1399 ساعت 12:05 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

یوفا: چمپیونزلیگ طبق برنامه در لیسبون برگزار می‌شود

رئیس یوفا الکساندر چفرین می‌گوید با وجود افزایش تعداد مبتلایان کرونا در شهر لیسبون، این موضوع تغییری در برنامه برگزاری چمپیونزلیگ نخواهد داد.

یوفا: چمپیونزلیگ طبق برنامه در لیسبون برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر چفرین، رئیس یوفا می‌گوید با وجود افزایش تعداد مبتلایان ویروس کووید19 در شهر لیسبون، این موضوع تغییری در برنامه اعلام شده یوفا برای برگزاری ادامه رقابتهای چمپیونزلیگ فصل 2019-2020 بوجود نخواهد آورد.

 

1507685

 

بعد از وقفه لیگ قهرمانان اروپا به دلیل اپیدمی کرونا در قاره سبز، یوفا اعلام کرد در برنامه‌ای جدید قصد دارد چمپیونزلیگ را با برگزاری یک مینی‌تورنمنت در شهر  لیسبون ادامه دهد. اما اخیرا اعلام شد که تعداد مبتلایان به کرونا در شهر لیسبون افزایش یافته و این نگرانی‌هایی را بابت ادامه چمپیونزلیگ در این شهر بوجود آورد.

 

چفرین رئیس یوفا با اعلام اینکه این خبر تغییری در برنامه چمپیونزلیگ بوجود نخواهد آورد گفت:" می‌خواهم از رئیس‌جمهور پرتغال آنتونیو کاستا به دلیل اهمیتی که برای این پروژه قائل است و همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال پرتغال برای برگزاری یک تورنمنت موفق تشکر کنم. من اطمینان دارم با همکاری همه مراجع ذی‌نفع، ما فصل را به شکلی مناسب در لیسبون به پایان خواهیم برد و نیازی به پلن ب نخواهیم داشت".

 

طبق برنامه یوفا برای ادامه رقابتهای چمپیونزلیگ قرار است همه مسابقات باقی‌مانده در مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی و همچنین فینال به صورت تک‌بازی در شهر لیسبون انجام شود. طبق برنامه قرار است این تورنمنت روز 12 آگوست آغاز شده و یازده روز بعد با برگزاری فینال به پایان برسد.

 

 

دیدگاه‌ها