کد خبر : 1693148 | 11 تیر 1399 ساعت 16:16 | 25.2K بازدید | 2 دیدگاه

خوشبینی ستاره محبوب ستین به قهرمانی بارسا

ریکی پویج بازیکن جوان محصول آکادمی لاماسیا که محبوب سرمربی بارسلوناست، از قهرمانی تیمش ناامید نشده است.

خوشبینی ستاره محبوب ستین به قهرمانی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ریکی پویج شب گذشته در بازی برابر اتلتیکو برای دومین مسابقه متوالی در ترکیب ابتدایی بارسا قرار گرفت و در دقایق پایانی جای خودش را به آنتوان گریزمان داد.

پویج که پس از ورود کیکه ستین به بارسا توانست نقش مهمتری در تیم به عهده بگیرد، پس از شروع مجدد لالیگا تبدیل به یکی از مهره های اصلی و مهم آبی اناری ها شده است.

 

 

1507726

 

 

او شب گذشته نیز همچون بازی برابر سلتا نمایش قابل قبولی داشت و علی رغم توقف بارسا، همچنان نسبت به قهرمانی امیدوار است.

 

پویج پس از تساوی 2-2 بارسا برابر اتلتیکو به خبرنگاران گفت:« با آرامش و معقولانه بازی می کنیم. شاید الان امتیاز از دست می دهیم ولی معتقدم در بازی های بعدی سه امتیازها را خواهیم گرفت. لالیگا هنوز از دست نرفته و ما همچنان می توانیم قهرمان شویم.

کیکه ستین و ادر سارابیا(کمک مربی) به من اعتماد به نفس لازم را داده اند و حالا به رویای کودکی هایم دست یافته ام. فیکس بودن در ترکیب بارسا برابر اتلتیکو، اتفاق فوق العاده ای برایم بود. بازی ویژه ای که کادر فنی در آن به من اعتماد کرد. از حالا بازی ها اهمیتی مضاعف برای ما خواهند داشت و هر امتیازی از دست بدهیم، قطعا شانس قهرمانی را کمتر خواهد کرد. برابر سلتا و اتلتیکو شایسته پیروزی بودیم ولی جزئیاتی کوچک ورق را برگرداندند. قطعا دیگر حق اشتباه نداریم.»

 

 

1471033

 

دیدگاه‌ها