کد خبر : 1693166 | 11 تیر 1399 ساعت 17:42 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره مصری فاش کرد

اولین سوال صلاح از کلوپ پس از پیوستن به لیورپول

محمد صلاح تابستان 2017 بود که از رم به لیورپول پیوست در حالی که بیم این را داشت که با سادیو مانه برای جایگاه اصلی در رقابت باشد.

اولین سوال صلاح از کلوپ پس از پیوستن به لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح پس از یک تجربه ناموفق در لیگ برتر  انگلیس با پیراهن چلسی، راهی فیورنتینا شد. انتقال او قرضی بود ولی یک سال بعد به صورت قطعی به رم پیوست. ستاره مصری به قدری در رم درخشید که تابستان 2017 لیورپول برای جذب او 46 میلیون یورو هزینه کرد و او نیز خیلی زود ارزش هایش را به اثبات رساند. صلاح در دو فصل گذشته آقای گل انگلیس شده و کمکی بزرگ در راه فتح لیگ قهرمانان و لیگ برتر انگلیس بوده است.  او فصل جاری هم توانسته 17 گل به ثمر برساند.

 

 

1507757

 

 

ستاره مصری زمانی به لیورپول پیوست که سادیو مانه در سمت راست لیورپول به عنوان بال بازی می کرد که پست تخصصی او نیز بود. اتفاقی که سبب شده بود تا بیم نیمکت نشینی در این باشگاه را داشته باشد ولی صحبت با یورگن کلوپ به تردیدهایش پایان داد.

صلاح به بی این اسپورتس گفت:« یادم است اولین سوالی که از یورگن کلوپ پرسیدم، در مورد سادیو مانه بود. به کلوپ گفتم ما هم پستیم، پس تکلیف مانه چه می شود که او پاسخ داد، سادیو به سمت چپ خواهد رفت. کلوپ به نحوی از برنامه هایش صحبت می کرد که بی نهایت هیجان زده شدم.»

 

مانه و صلاح چندی سپتامبر گذشته و در جریان برتری 3-0 لیورپول در زمین برنلی، سوژه یک رسانه ها شدند. صلاح در یک صحنه به جای اینکه به مانه پاس بدهد، خودش شوتزنی کرد که خشم ستاره سنگالی را به دنبال داشت اما این دو زودتر از تصورات، اختلافات را کنار گذاشتند.

صلاح در این رابطه گفت:« واقعا اتفاق خاصی نبود و ما خیلی زود باهم صحبت کردیم و همه چیز حل و فصل شد. مانه یک لحظه در زمین عصبی شد ولی سریع آشتی کردیم و در این مدت نیز بارها به هم پاس گل داده ایم.»

 

 

1485137

 

 

بهترین بازیکن فصل لیورپول:« پاسخ به این سوال مشکل است. اگر از 10 نفر سوال کنید که آلیسون بکر بهترین بازیکن لیورپول است، 9 نفر پاسخ مثبت می دهند. همین سوال در مورد آرنولد، فیرمینو، مانه و .... تکرار شود نیز اتفاق مشابهی رخ می دهد. تیم ما بازیکنان بزرگی دارد ولی اگر بخواهم یک نفر را انتخاب کنم، پاسخم جوردن هندرسون خواهد بود. او کاپیتان ماست و هشت یا 9 سال است برای لیورپول بازی می کند. در طول این سال ها بارها مورد انتقاد قرار گرفته ولی توانسته به خوبی اوضاع را مدیریت کرده و پاسخ منتقدانش را در زمین بدهد.»

 

دیدگاه‌ها