کد خبر : 1693184 | 11 تیر 1399 ساعت 19:25 | 22.9K بازدید | 1 دیدگاه

استعفای منزوی پذیرفته شد؛

دو عضو جدید هیات مدیره استقلال منصوب شدند

با تایید وزارت ورزش، دو عضو جدید به هیات مدیره استقلال اضافه شدند و با استعفای عضو سابق نیز، موافقت شد.

دو عضو جدید هیات مدیره استقلال منصوب شدند

به گزارش "ورزش سه" سرانجام بلاتکلیفی‌های فراوان درباره هیات مدیره ناقص باشگاه استقلال که در طی ماه های گذشته با حضور گاها سه نفر شکل می‌گرفت و تکلیف حضور امیرحسین فتحی و کامران منزوی مشخص نبود، وزیر ورزش اعضای جدید این هیات مدیره را منصوب کرد و با استعفای کامران منزوی نیز موافقت کرد.

 

براساس مصوبه مجمع عمومی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال، هادی زبده شیرکوهی و مهدی عبدیان به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شدند؛ مجمع ضمن پذیرش استعفای نصرت الله (کامران) منزوی از زحمات وی در مدت عضویت هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی استقلال تقدیر و تشکر کرد.

 

پیش از این احمد سعادتمند، اسماعیل خلیل زاده، حجت نظری اعضای هیات مدیره استقلال را تشکیل می‌دادند و امیرحسین فتحی و کامران منزوی ماه‌هاست که استعفای خود را تقدیم وزارت ورزش کردند.

 

با این حال و در روزهایی که استقلال اوضاع رو به بحرانی فنی را می‌گذراند، استقرار اعضای جدید در هیات مدیره می‌تواند به روزهای آشفتگی مدیریتی استقلال و برگزاری جلسات هیات مدیره با حداقل اعضا پایان دهد؛ موضوعی که می‌تواند خود آرامشی را به اردوگاه استقلال تزریق کند، به ویژه آن‌که دو عضو جدید با رویکردی اقتصادی به هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شدند.

دیدگاه‌ها