کد خبر : 1693190 | 11 تیر 1399 ساعت 19:45 | 27K بازدید | 1 دیدگاه

دو عضو هیات مدیره جدید آبی ها چه رزومه‌ای دارند؟

صادرکننده نمونه و معاون تامین اجتماعی در استقلال!

دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال هیچ سمت ورزشی در دوران خدمت خود نداشته‌اند.

صادرکننده نمونه و معاون تامین اجتماعی در استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، وزارت ورزش و جوانان عصر امروز اعلام کرد ضمن موافقت با استعفای کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال دو عضو جدید به این هیات اضافه شده‌اند. هادی زبده شیرکوهی و مهدی عبدیان دو عضوی هستند که به هیات مدیره استقلال اضافه شدند و البته در سوابق شان هیچ سمت ورزشی دیده نمی‌شود!


هادی زبده شیرکوهی متولد شهرستان رودبار در رزومه مدیریتی خود شهرداری منطقه ۱۶ تهران، معاون اداری مالی منطقه ۱۸ و ۲۱، عضو هیات مدیره سازمان املاک شهرداری تهران،شهردار لواسان و معاون اداره کل حراست شهرداری تهران را در کارنامه دارد. او همچنین تا چند ماه قبل به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی مشغول به کار بود.


همچنین مهدی عبدیان از تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر و نمونه ملی است که پیش از این به عنوان عضو شورای راهبردی توسعه صادرات غیر نفتی کشور و همچنین نایب رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین انتخاب شده بود. او در دوره پنجم انتخابات اتاق بازرگانی قزوین نایب رییس این اتاق بود.


عبدیان که ظاهرا رابطه نزدیکی با مدیران کنونی استقلال دارد، پیش از این در نقش هواداران نیز کمک های مالی به استقلال انجام داده. گفته می‌شود در پرداختی آخر به دیاباته نیز او بخشی از مبلغ را تامین کرده است.

دیدگاه‌ها