کد خبر : 1693238 | 12 تیر 1399 ساعت 09:40 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

سانچو به جای سانه؟ پپ تکذیب کرد

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی شایعات درباره اینکه باشگاهش قصد دارد برای پر کردن جای خالی لروی سانه، جیدون سانچو را به خدمت بگیرد، رد کرد.

سانچو به جای سانه؟ پپ تکذیب کرد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه لروی سانه امروز برای انجام تستهای پزشکی بایرن مونیخ در شهر مونیخ به سر می‌برد و رسمی شدن انتقالش به باشگاه آلمانی قریب‌الوقوع است، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، شایعات اخیر درباره اینکه این باشگاه قصد دارد برای پر کردن جای خالی سانه، جیدون سانچو را از دورتموند به خدمت بگیرد، تکذیب کرد.

 

1507861

 

سانچو با شایعات زیادی مبنی بر جدایی‌اش از دورتموند در تابستان امسال مواجه بوده و گفته می‌شود مقصد او به احتمال زیاد یک تیم انگلیسی است. از طرفی انتقال قریب‌الوقوع سانه به بایرن باعث شده سیتیزن‌ها به یک وینگر جدید احساس نیاز کنند. همین باعث شده شایعات درباره اقدام سیتی برای جذب سانچو مطرح شود.

 

گواردیولا اما در آستانه دیدار امروز تیمش با لیورپول در این باره گفت:" سانچو  قبلا تصمیم گرفته سیتی را ترک کند. حالا چرا دوباره باید برگردد؟ وقتی او تصمیم گرفت به دورتموند برود، معنی‌اش این است که دیگر قصد بازگشت به این باشگاه را ندارد. بازگشت او اصلا منطقی نیست. وقتی کسی یک باشگاه را ترک می‌کند به نظر من معنی‌اش این است که دیگر قصد بازگشت ندارد".

 

1503235

 

پپ در ادامه صحبت‌هایش گفت:" انتقال سانه هم بخشی از روند فوتبال است. ما دوست داریم بازیکنان ده سال اخیرمان را برای همیشه حفظ کنیم ولی در واقعیت، ما در این مدت رشد کرده‌ایم و هر بازیکنی که باشگاه را ترک کرده او را با بازیکنان جدید جایگزین کرده‌ایم".

 

 

دیدگاه‌ها