کد خبر : 1693296 | 12 تیر 1399 ساعت 14:37 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ کاسیاس به توئیت عجیب فدراسیون فوتبال اسپانیا

فدراسیون فوتبال اسپانیا در سالروز قهرمانی تیم ملی اسپانیا در یورو 2012 ویدیویی منتشر کرد که در آن، ایکر کاسیاس حضوری بسیار کمرنگ داشت.

پاسخ کاسیاس به توئیت عجیب فدراسیون فوتبال اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، دیروز هشتمین سالروز قهرمانی اسپانیا در یورو 2012 بود. در تورنمنتی که اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی دوره قبل و به عنوان قهرمان جام جهانی 2010، مقتدرانه 4-0 ایتالیا را در هم کوبید و برای دومین بار متوالی قهرمان شد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا به همین مناسبت، ویدیویی در توئیتر و دیگر صفحات اجتماعی رسمی خود منتشر کرد و از تک تک بازیکنان در این کلیپ یاد شد. ایکر کاسیاس که به عنوان کاپیتان جام را بالای سر برد، حضوری بسیار کمرنگ در این ویدیو داشت به طوریکه تعجب بسیاری را باعث شد.

 

 

1507924

 

 

گلر افسانه ای فوتبال اسپانیا که اخیرا قصد داشت نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شده و با لوئیس روبیالس رئیس فعلی رقابت کند، این حرکت را بی پاسخ نگذاشت و در توئیتر خود نوشت:« نمی دانم چه کار بدی علیه تیم ملی انجام داده ام اما اگر چنین کاری کرده ام، عذر می خواهم. هرگز شما را فراموش نمی کنم و همیشه تیم ملی من خواهید بود.»

 

خاویر تباس رئیس لالیگا نیز که اختلافاتی آشکار با روبیالس دارد نیز در حمایت از کاسیاس نوشت:« ایکر این تو نیستی که باید عذرخواهی کنی بلکه فدراسیون فوتبال است که برای فراموش کردن تو باید عذرخواهی کند. مردم اسپانیا با وجود فراموشی فدراسیون، خاطرات یورو 2012 و بازی های تو را از یاد نخواهند برد.»

 

 

1503288

 

دیدگاه‌ها