کد خبر : 1693301 | 12 تیر 1399 ساعت 15:36 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

2 برتری محسوس بارسای ستین به بارسای والورده

بسیاری معتقدند اخراج ارنستو والورده از بارسا غیرمنصفانه بود اما بارسای جدید با کیکه ستین از دو منظر به گذشته برتری دارد.

2 برتری محسوس بارسای ستین به بارسای والورده

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، ژانویه گذشته بود که ارنستو والورده پس از شکست بارسا در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا برابر اتلتیکو از سمت خود برکنار شد و کمی بعد کیکه ستین جای او را گرفت.

 

 

1507625

 

 

پس از گذشت نزدیک به شش ماه، بارسا دیگر صدرنشین لالیگا نیست و بسیاری معتقدند تیم تفاوتی نسبت به گذشته نکرده است؛ با این حال از دو منظر می توان ادعا کرد بارسای ستین نسبت به بارسای والورده موفق تر عمل کرده است.

نتایج جی پی اس نصب شده روی سینه بازیکنان در تمرینات نشان می دهد که تیم از لحاظ فرم فیزیکی در شرایط بسیار بهتری قرار دارد. بارسا در شش بازی پس از شروع مجدد لالیگا توانسته فشار و پرس روی حریفان را تا دقایق پایانی حفظ کند. بازیکنان بارسا روی فرم نشان می دهند و در دوئل های تن به تن کم نمی آورند.

 

 

1469248

 

 

دومین مورد برتری به آمار دفاعی تیم بر می گردد. هرچند بارسا برابر اتلتیکو دو گل دریافت کرد ولی در شش بازی اخیر، این تیم تنها سه بار دروازه خود را باز شده دیده و جالب اینکه دو گل اتلتیکو توسط سائول نیگز از روی نقطه پنالتی بوده و در بازی با سلتا نیز گل یاگو آسپاس از روی ضربه کاشته به ثمر رسید. در واقع هنوز هیچ تیمی در جریان بازی نتوانسته دروازه مارک آندره تراشتگن را باز کند.

 

دیدگاه‌ها