کد خبر : 1693306 | 12 تیر 1399 ساعت 16:17 | 30.3K بازدید | 2 دیدگاه

در پاسخ به اظهارات پدر گریزمان علیه ستین

سیمئونه: ستین؟ راننده هیچ کامیونی نیستم!

روز گذشته پدر آنتوان گریزمان در کنایه به سرمربی بارسا او را راننده کامیونی تشبیه کرد که اختیارش را برعهده ندارد.

سیمئونه: ستین؟ راننده هیچ کامیونی نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از ورود دقیقه نودی آنتوان گریزمان به زمین در بازی مقابل اتلتیکو، باشگاه بارسلونا با حواشی فراوانی روبرو شده است. کیکه ستین سرمربی باشگاه در میان تعجب، ستاره فرانسوی را 90 دقیقه روی نیمکت نشاند و به او تنها سه دقیقه میدان داد که نتوانست کار خاصی انجام دهد.

این سومین بار در 4 بازی گذشته بارسا بود که گریزمان از ابتدا وارد میدان نمی شد. اتفاقی که با واکنش تند برادر و نیز پدر گریزمان مواجه شد.

 

 

1507933

 

 

پدر گریزمان پس از اینکه کیکه ستین گفت حاضر به عذرخواهی از گریزمان نیست، در اینستاگرام خود، سرمربی بارسا را راننده کامیونی خواند که اختیارش برعهده او نیست و به وی کنایه زد که خیلی زود اخراج خواهد شد.

 

 

1507936

 

 

بسیاری معتقدند جدایی گریزمان از اتلتیکو یک اشتباه بزرگ بود. دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در نشست خبری پس از بازی با بارسا در پاسخ به سوالی در مورد ورود دقیقه نودی گریزمان به زمین ترجیح داد صحبت نکند اما تصویری از لحظه ورود گریزمان منتشر شده که در آن، سیمئونه واکنشی جالب از خود نشان می دهد؛ ژستی شگفت زده و متعجب.

 

 

1507288

 

 

سرمربی اتلتیکو در نشست خبری امروز خود نیز با پرسش هایی در مورد گریزمان روبرو شد و گفت:« در این مورد صحبت خاصی ندارم. لزوم عذرخواهی ستین از گریزمان؟ من راننده هیچ کامیونی نیستم. یک مربی فوتبالم و هدایت مجموعه ای از فوتبالیست ها بر عهده ام است. گریزمان سه دقیقه فرصت حضور در زمین را داشت که می توانست تعیین کننده هم باشد. ما در سه دقیقه یک لیگ قهرمانان را از دست دادیم(فینال 2014 برابر رئال).

قصد هیچ بی احترامی ای ندارم ولی تمرکز من روی بازی های خودمان است و برای ما قضیه گریزمان چندان اهمیتی ندارد.»

 

 

دیدگاه‌ها