کد خبر : 1693409 | 13 تیر 1399 ساعت 11:24 | 32.1K بازدید | 3 دیدگاه

گریزمان و خانواده در انتظار پاسخگویی بارسا(عکس)

اسپورت، روزنامه چاپ ایالت کاتالونیا تیتر اصلی امروز خود را به حواشی آنتوان گریزمان اختصاص داده است.

گریزمان و خانواده در انتظار پاسخگویی بارسا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خرید 120 میلیون یورویی بارسلونا از اتلتیکو مادرید تا به اینجا نتوانسته قیمت بالای خود را در نوکمپ توجیه کند. در حالیکه بسیاری تصور می‌کردند گریزمان بتواند در کنار لیونل مسی و سوارز مثلث ترسناکی را در خط حمله بلوگرانا تشکیل دهند اما تا به اینجا چنین اتفاقی رخ نداده و وضعیت عجیبی برای ستاره فرانسوی رقم خورده است.

 

 

1507916

 

 

با وجود عملکرد نه چندان خوب گریزمان در بازیهای گذشته اما بسیاری گمان می کردند که کیکه ستین در دیدار برابر اتلتیکو مادرید از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند چرا که مهاجم فرانسوی می‌توانست انگیزه‌های زیادی مقابل تیم سابق خود داشته باشد. اتفاقی که رخ نداد و گریزمان کار را از روی نیمکت آغاز کرد.

 

اتفاق عجیب تر اما این بود که ستین در یک دقیقه انتهایی بازی تصمیم به استفاده از گریزمان گرفت؛ اتفاقی که سر و صدای زیادی ایجاد کرد و بسیاری از این رفتار سرمربی بارسا به عنوان روشی برای تحقیر گریزمان یاد کردند.

 

حالا و در همین ارتباط روزنامه اسپورت تیتر اصلی امروز خود را به وضعیت عجیب گریزمان در بارسا اختصاص داده است. اسپورت با تیتر "گریزمان توضیح می خواهد" درگزارش روی جلد خود آورده است: " خواهر گریزمان از مسئولان بارسلونا درخواست کرده تا درباره وضعیت و برنامه‌هایشان درباره این بازیکن حرف بزنند.
گریزمان قصد دارد به شکل شخصی با کیکه ستین صحبت کند تا بتواند احساسات و نارضایتی خود را از نیمکت نشینی ازطریق رودررو با او در میان بگذارد."

 

 

 

1508093

دیدگاه‌ها