کد خبر : 1693436 | 13 تیر 1399 ساعت 13:06 | 36.2K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای معاون حقوقی سرخ‌ها:

بیرانوند تا پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با استناد به دستورالعمل فیفا در دوره کرونا مدعی شد که علیرضا بیرانوند مشکلی برای همراهی این تیم تا پایان فصل نخواهد داشت.

 بیرانوند تا پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند

به گزارش “ورزش سه”، در حالیکه علیرضا بیرانوند به واسطه جاری شدن قراردادش با تیم آنتورپ بلژیک از تاریخ ۱۱ تیرماه در تمرینات پرسپولیس حضور نیافته تا مقدمات سفرش به بلژیک فراهم شود، خواجه‌وند معاون حقوقی این باشگاه مدعی است که او مشکلی برای همراهی تیم تا پایان فصل فوتبال ایران طبق دستورالعمل فیفا نخواهد داشت.

 

مهدی خواجوند درباره آخرین وضعیت قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس گفت: آقای بیرانوند برای فصل آینده با آنتورپ بلژیک قرارداد بسته و باشگاه هم طی نامه‌ای به این باشگاه اعلام کرده که بیرانوند می‌تواند با فراهم شدن مقدمات از سوی این باشگاه و رفع موانع برای شرکت در تست‌های پزشکی به بلژیک برود.


او ادامه داد: این بازیکن از ۱۱ تیر با رعایت سایر شرایط قراردادی باید برای پیوستن به تیم جدیدش به بلژیک می‌رفت اما هنوز مقدمات سفرش از سوی باشگاه آنتورپ فراهم نشده و ما منتظریم که این اتفاق بیفتد و نامه‌نگاریهای لازم هم انجام شده است.


خواجوند با اشاره به دستورالعمل فیفا گفت: طبق دستورالعمل مصوب فیفا و پیش‌بینی موارد این‌چنینی و هم‌پوشانی دو قرارداد، بازیکنانی که با قراردادی با تیم جدید دارند، می‌توانند تا زمان تمام شدن لیگ در تیم فعلی‌شان بازی کنند و به همین دلیل بیرانوند می‌تواند تا پایان فصل در پرسپولیس بماند.

دیدگاه‌ها