کد خبر : 1693470 | 13 تیر 1399 ساعت 17:46 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن سابق بارسا در فهرست خرید گواردیولا

لوکاس دینیه مدافع چپ سابق بارسلونا مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته است.

بازیکن سابق بارسا در فهرست خرید گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی برای تقویت خود در فصل آینده قصد جذب یک مدافع چپ را دارد. بنجامین مندی به دلیل مصدومیت های متعدد و بازی های پرنوسان، نتوانسته رضایت پپ گواردیولا را جلب کند.

 

 

1336769

 

 

 برای این مهم، دو گزینه مدنظر پپ گواردیولا قرار دارند. از هفته ها پیش مشخص بود که بن چیلول ستاره لسترسیتی در فهرست خرید سیتی قرار دارد و امروز ESPN خبر از علاقه سیتی به لوکاس دینیه مدافع چپ فرانسوی سابق بارسا و حال حاضر اورتون داد.

 

دینیه دو فصل برای بارسا بازی کرد و تابستان گذشته بود که راهی اورتون شد و ارزش هایش در لیگ برتر را نیز نشان داده است. دینیه در بارسا رقیب جوردی آلبا بود ولی نیمکت نشینی های فراوان در نهایت باعث شد تا او از جمع آبی اناری ها جدا شود. 

لستر برای فروش چیلول 80 میلیون یورو تقاضا کرده و این باعث خواهد شد تا دینیه شانس بیشتری برای پیوستن به سیتی داشته باشد؛ هرچند که قطعا اورتون نیز به سادگی حاضر به واگذاری دینیه نخواهد بود. هر دو بازیکن روی شش گل تیم های شان در فصل جاری تاثیرگذار بوده اند، با این تفاوت که چیلول سه گل زده و سه پاس گل داده ولی دینیه شش پاس گل داده است.

 

سیتی برای جذب دینیه رقیبی چون چلسی را پیش رو دارد. آبی های لندن که در سمت چپ مارکوس آلونسو را در اختیار دارند، لزوم جذب یک مدافع چپ با کیفیت دیگر را حس می کنند.

 

 

 

1323777

دیدگاه‌ها